Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-716 Warszawa, Bartycka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8410041, , fax. 22 8410046
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Bartycka 18
00-716 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8410041, , fax. 22 8410046
REGON: 00032633900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z: a) Jednej szafy złożonej z 6 modułów, b) Blatów (stołów) laboratoryjnych o różnych wymiarach – 5 szt., c) Szafki pod zlew zawierającej m.in. zlew – 1 szt., d) Szafki pod frezarkę – 1 szt. 1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (chyba że Wykonawca przedłożył powyższą informację wraz z ofertą, zaś stan faktyczny z chwilą opublikowania informacji nie uległ zmianie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-09-10 - Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”, Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”, realizowane przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-24 - sprzedaż i dostarczenie mebli laboratoryjnych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach dla Centrum Nowych Technologii UW
Dodano: 2021-03-19 - SVA/G/4620-7/2020: Dostawa mebli laboratoryjnych dla pracowni analitycznych. Zadanie nr 12639 pn. Budowa budynku administracyjno-biurowo-magazynowego, modernizacja składu MPS laboratorium na terenie kompleksu wojskowego w Dębogórzu
Dodano: 2021-03-08 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do pracowni analitycznej Katedry Chemii Analitycznej i Biomateriałów, znak sprawy – AEZ/S-104/2020
Dodano: 2021-03-02