Przetargi.pl
Dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie

Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
    Sobieskiego 344
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
    REGON: 19891800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4.wejher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w ramach projektu 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poszczególnych elementów każdej z części zamówienia znajduje się: a) dla części I w załączniku nr 2a do specyfikacji – formularzu cenowym i w rysunkach od 1-15 (załączniki do formularza cenowego dla cz. I); b) dla części II w załączniku nr 2b do specyfikacji i w rysunkach 1-6 ( załączniki do opisu przedmiotu zamówienia dla cz.II). 3. Dostarczone produkty w ramach przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 4. Minimalne parametry techniczne poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w opisach poszczególnych elementów, o których mowa w pkt. 4.2 specyfikacji. 5. Wykonawca może dostarczyć produkty o lepszych parametrach technicznych. 6. Zamawiając wymaga , aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) w zakresie części I. dostarczył już zmontowane meble lub zapewnił ich zmontowanie na miejscu w siedzibie zamawiającego; b) w zakresie części II dostarczył meble zrobione na wymiar i dokonał montażu tych mebli w pokoju nauczycieli przedmiotów zawodowych. 7. Wykonawca w zakresie cz. I jest zobowiązany do oferty dołączyć formularz cenowy i przedstawić w formularzu cenowym następujące informacje: cenę jednostkową brutto i wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto). 8. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie części I, t.j zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo: - o maksymalnie 32 szt. poz. 9 formularza cenowego - krzesła szkolnego/uczniowskiego , - o maksymalnie 32 szt. poz. 1 formularza cenowego - stolika uczniowskiego jednoosobowego, - o maksymalnie 3 szt. poz. 3 formularza cenowego – fotela biurowego, - zamówienia dodatkowo poz. 16,17,18, 19 formularza cenowego ( biurka bezszafkowe, kontenerki bezszufladowe, kontenerki szufladowe i łączniki do biurek) – max. 6 szt każdej pozycji.; - zamówienia dodatkowo poz. 20 formularza cenowego ( wieszaki szatniowe z ławkami)- max. 4 szt., - zamówienia dodatkowo poz. 21 formularza cenowego ( zestaw : stolik do konsumpcji + 4 krzesła) - max. 10 zestawów, - zamówienia dodatkowo poz. 22 formularza cenowego ( krzeseł tapicerowanych) - max. 8 szt. 10. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Mebli przewidzianych „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym !!! 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.2 specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiej samej gwarancji na wszystkie dostarczone produkty w danej części. 12. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.13 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 13. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga odebrania wadliwych mebli z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii . 14. Wszelkie koszty związane z wysyłką przedmiotu zamówienia do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 15. Koszt dostawy i rozładunku towaru oraz czynności określonych w pkt. 4.7. specyfikacji leżą po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach