Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja Dworu Kaszubskiego na cele społeczne t.j. Centrum Usług Społecznych i Klub Integracji Społecznej wraz zagospodarowaniem przyległego terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej „Kaszubski Dwór” oraz zmiana sposobu użytkowania z biblioteki z czytelnią na centrum usług społecznych wraz z zagospodarowaniem wewnętrznego kwartału w sąsiedztwie budynku na działkach nr ew. 113/24, 113/27 obr. 8, Kartuzy. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) przebudowa pomieszczeń budynku wynikająca ze zmiany sposobu jego użytkowania; 2) przebudowa wewnętrznej klatki schodowej z drewnianej na żelbetową, monolityczną, projektowaną z poziomu parteru na poddasze budynku; przebudowa została zaplanowana ze względu na konieczność spełnienia przepisów p.poż.; 3) rozbudowa budynku o pomieszczenie wiatrołapu parterowe z szybem windy do przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych ruchowo; 4) remont elementów konstrukcyjnych oraz elementów wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego budynku; 5) prace rozbiórkowe: demontaż rynien i rur spustowych, demontaż warstw przekrycia dachu, częściowo stolarki okiennej, fragmentów ścian zewnętrznych w miejscu gdzie planuje się poszerzenie istniejących otworów okiennych, demontaż urządzeń sanitarnych i instalacji wewnętrznych, kominów i ścian działowych poddasza oraz ścian działowych na pozostałych kondygnacjach, demontaż drewnianej klatki schodowej, usunięcie podłóg i sufitów kondygnacji nadziemnych oraz usunięcie części belek stropowych stropu nad pierwszym piętrem w miejscu gdzie planuje się budowę żelbetowej klatki schodowej, 6) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg w piwnicy budynku, 7) wykonanie renowacji poszczególnych elementów budynku zgodnie z opisem prac konserwatorskich, 8) zagospodarowanie terenu podwórka zlokalizowanego od strony północnej „Kaszubskiego Dworu” - zaplanowano wykonanie kilku stref – elementów zagospodarowania terenu: strefa obsługi dla usług, mieszkańców-półprywatnej, reprezentacyjnej – podwórko, przenikania, wejścia – „od rynku”, „w bramie”, „przy Kaszubskim Dworze” w tym m.in.: a) dostawa oraz montaż elementów małej architektury; b) uporządkowanie terenu; c) nasadzenia krzewów żywopłotowych oraz liściastych; 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Inżyniera/Kierownika projektu. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. Podstawą wyceny jest projekt budowlany i projekt wykonawczy, na podstawie którego należy sporządzić cenę ryczałtową ostateczną przyjętą do przetargu. 5. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi gwarancji zaoferowanemu w ofercie złożonej przez Wykonawcę, 2) W związku z realizacją robót na terenie stanowiącym bezpośredni dostęp do lokali mieszkalnych oraz usługowych, podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utwardzone oraz zabezpieczone dojście do w/w nieruchomości, 3) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych, 4) Elementy małej architektury oraz latarnie oświetleniowe pochodzące z demontażu stanowią własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić dostarczenie w/w materiałów we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kartuzy na odległość do 10 km, 5) Materiał z rozbiórki istniejącej nawierzchni stanowi własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić wywóz rozebranej nawierzchni we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Kartuzy, 6) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury oraz nasadzeń podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego, 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac konserwatorskich i robót budowlanych zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr PWKZ.5142.2.2017.AK z dnia 25.01.2018 r., 8) Prace konserwatorskie powinny być prowadzone przez konserwatorów o specjalizacji konserwacja elementów i detali architektonicznych, zgodnie ze standardami określonymi w aktualnym rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, 9) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.178.2018.EP z dnia 16.03.2018 r., 10) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty budowlane w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku, c) roboty budowlane w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej. 6. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 7. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
Dodano: 2024-05-09 - Prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Kontradmirała Xawerego Czernickiego w Wielkim Podlesiu polegające na remoncie dwóch łazienek
Dodano: 2024-05-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej oraz remont boiska trawiastego przy Zespole Szkół Publicznych w Skarszewach
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych przy ul. R. Traugutta 8 m 6, 8, 11, ul. R. Traugutta 10 m 16, 19, 20, 26 oraz ul. R. Traugutta 12 m 1, 10, 11.
Dodano: 2024-05-05 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wielka Wieś. Przebudowa drogi w miejscowości Choćmirowo.
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie.
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żoruchowo.
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja historycznego parku kuracyjnego z I poł. XIX w. wraz z budową fontanny oraz przyległych, historycznych ulic: Bałtyckiej i Metalowców
Dodano: 2024-04-30 - Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach – etap II.
Dodano: 2024-04-30