Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 000288981 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 (dwie) części osobno oceniane: Część A – Dostawa mebli biurowych i wyposażenia aneksu kuchennego do pomieszczeń biurowych Dziekanatu Wydziału Lekarskiego UMW Część B – Dostawa zestawu regałów z nadstawkami do Katedry Psychiatrii UMW Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 (A-B) –„Formularz ofertowy” i w Załączniku nr 2 (A-B) do Siwz - „Opis przedmiotu zamówienia”. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (Załącznik nr 6 do Siwz). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w Załączniku nr 2 (A–B) do Siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w części B. Zamawiający żąda wniesienia wadium w części A. 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych) 2. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (A-B) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 4 do Siwz), 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kompletu mebli do pomieszczeń biurowych i socjalnych w pomieszczeniach Oddziału Położniczo - Ginekologicznego.
Dodano: 2024-06-24 - Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary”
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej w Siechnicach”
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
Dodano: 2023-05-02 - Pierwsze wyposażenie Regionalnego Centrum Kultury Słowiańskiej w Sobótce - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2021-09-06 - Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy oraz montażu mebli do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”
Dodano: 2021-03-11