Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Waszyngtona 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 784 100, , fax. 343784200
REGON: 14940000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania Zadanie 1: Krzesło biurowe (2 szt.) Zadanie 2: Biurko z elektryczną regulacją wysokości (2 szt.) Zadanie 3: Krzesło biurowe (10 szt.) Zadanie 4: Biurko komputerowe (10 szt.) Zadanie 5: Krzesło konferencyjne (9 szt.) Zadanie 6: Krzesło laboratoryjne (6 szt.) Zadanie 7: Krzesło biurowe (1 szt.) Zadanie 8: Biurko narożne (1 szt.) Zadanie 9: Materace (52 szt.) Zadanie 10: Krzesło biurowe (1 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/ zadania. 4. Zamówienie w zakresie zadania nr 1 i 2 realizowane jest w ramach projektu: "Wzrost dostępności do e-usług publicznych poprzez wdrożenie zintegrowanego systemu bibliotecznego z biblioteką cyfrową, digitalizację oraz udostępnienie unikalnych zasobów kulturowych i naukowych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych". 5. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 7. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, jednak nie później niż w dniu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane certyfikaty i atesty potwierdzające zgodność użytych materiałów z wymaganymi przez Zamawiającego normami. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące 9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 10. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 i 10 – 21 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania nr 6 – 14 dni od daty zawarcia umowy. 11. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy –załącznik 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26