SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90549 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113
90549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Poradni i Centrum Szybkiej Diagnostyki Reumatologicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa mebli dla Poradni i Centrum Szybkiej Diagnostyki Reumatologicznej zwanych dalej Towarem spełniających parametry graniczne sprecyzowane w załączniku „Opis przedmiotu zamówienia” (załącznik 1a do Formularza Oferty), zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – zamówienie podzielone na 3 pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązania określone w rozdziale VI SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału. wraz z następującymi załącznikami stanowiącymi integralną część Formularza oferty: 1.1. załącznik nr 1a do oferty: „Opis przedmiotu zamówienia” wypełniony dokument zgodnie z przygotowanym załącznikiem nr 1a do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 2 „Formularz Cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. - należy przedstawić w formie oryginału. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). - należy przedstawić w formie oryginału 6 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8 Dokumenty opisane w rozdziale VI.2 i VI.8 SIWZ– dotyczy oferty najwyżej ocenionej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa krzeseł i regałów metalowych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2023-07-11 - Wyposażenie Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2022-11-30 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2021-03-12 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości
Dodano: 2021-01-13 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2020-12-30 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości.
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa wyposażenia do pomieszczenia Centralnego Bloku Operacyjnego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa szafek skrytkowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-03 - Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
Dodano: 2020-08-17