Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI DLA OBIEKTÓW GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W BOLESŁAWCU Z/S W KRUSZYNIE

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Kruszyn, ul. Kasztanowa 1b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 14 77 , fax. 75 732 14 77
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie
    Kruszyn, ul. Kasztanowa 1b 1b
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 14 77, fax. 75 732 14 77
    REGON: 00102197800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokis.bolesławiec.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI DLA OBIEKTÓW GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W BOLESŁAWCU Z/S W KRUSZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli do poszczególnych obiektów Zamawiającego. CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Stół kwadratowy 80/80 15 szt. 2. Szafa biurowa 190/80/40 6 szt. 3. Szafa ubraniowa 190/60/40 3 szt. 4. Szafa ubraniowa 190/80/40 3 szt. 5. Kontener na kółkach 60/45/50 6 szt. 6. Biurko komputerowe 75/60/60 12 szt. 7. Biurko narożne 75/150/60 3 szt. 8. Stół ze składanymi nogami 140/90 230 szt. 9. Regał biurowy 190/80/40 3 szt. 1. Wszystkie wymiary podane są w cm - wysokość/ szerokość/ głębokość 2. Wszystkie wymiary są wymiarami zewnętrznymi WYMAGANIA OGÓLNE 1. Meble powinny być wykonane z płyty wiórowej pokrytej obustronnie melaminą 1.1. boki i fronty o grubości nie mniejszej niż 18 mm, 1.2. wieniec górny z płyty o grubości min. 25 mm, 1.3. wieniec dolny powinien być wyposażony w cztery stopki (tam, gdzie nie są zastosowane kółka) umożliwiające poziomowanie, 1.4. półki 18 mm w kolorze mebli. 2. Wszystkie wąskie płaszczyzny mebli powinny być wykończone obrzeżem PCV w kolorze płyty o grubości 2 mm 3. Plecy szafek z szufladami i kontenera na kółkach powinny być w kolorze boków, wykończone w sposób umożliwiający ich ustawienie w dowolny sposób 4. Akcesoria typu zawiasy, prowadnice (metalowe), regulatory, zamki mają być takiej jakości aby pozwalały na bezawaryjne użytkowanie 5. Zastosowane materiały i sposób wykończenia dla wszystkich mebli powinien być jednolity WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE 1. Stół kwadratowy 80x80 1.1. blat powinien być o grubości min. 25 mm, wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze 1.2. stelaż metalowy 1.3. nogi metalowe o okrągłym przekroju średnicy 30 mm, zakończone regulacją wysokości nogi 1.4. kolor blatu dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 2. Szafa biurowa 2.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 2.2. symetryczny podział półek z możliwością regulacji góra-dół ( trzy dziurki na jedną półkę) 2.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 3. Szafa ubraniowa 190/60/40 3.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 3.2. półka w górnej części 3.3. wyposażona w drążek na wieszak 3.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4. Szafa ubraniowa 190/80/40 4.1. dwudrzwiowa, zamykana na kluczyk, z uchwytami do otwierania 4.2. półka w górnej części 4.3. wyposażona w drążek na wieszak 4.4. kolor uzgodniony z Zamawiającym 5. Kontener na kółkach 7.1. trzy szuflady na prowadnicach z uchwytami do otwierania 7.2. zamykany na klucz 7.3 . kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6. Biurko komputerowe 8.1. biurko na stelażu z płyty wiórowej ( dopuszczalne są inne rozwiązania konstrukcyjne za zgodą Zamawiającego) 8.2. w blacie biurka umieszczona przelotka na kable 8.3. wyposażone w blat jezdny na klawiaturę, zabezpieczone od tyłu przed przesuwaniem klawiatury. 8.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 7. Biurko narożne 9.1. blat jednolity 9.2. promień wewnętrzny 110 cm 9.3. na stelażu z płyty wiórowej ( dopuszczalne są inne rozwiązania konstrukcyjne za zgodą Zamawiającego) 9.4. pod blatem blat jezdny na klawiaturę 9.5 kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 8. Stół ze składanymi nogami 140x90 10.1. grubość blatu 28 mm 10.2. stelaż chromowany 10.3. wysokość stelaża 70 cm, szer. podstawy min.60 cm 10.4. nogi składane pod spód blatu (zgodnie z załączonym rysunkiem) 10.5. kolor blatu uzgodniony z Zamawiającym 9. Regał biurowy 11.1. 4-półkowy dwudrzwiowy na wysokości 75 cm od dołu 3 szt., góra otwarta 11.2. zamykany na kluczyk, z uchwytami do otwierania 11.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym CZĘŚĆ II - KRZESŁA 1. Krzesła tapicerowane, stelaż drewniany z drewna jednolitego bukowego. Kolor wybarwienia oraz siedzisko i oparcie z tkaniny o deseniu uzgodnionym z Zamawiającym. Wysokość co najmniej 90 cm, szerokość siedziska 40-43 cm, głębokość siedziska 40-44 cm, wysokość siedziska od podłogi 45-50 cm. Oparcie pleców zakończone w sposób umożliwiający powieszenie np. torebki. Nogi podklejone filcem. Ilość 1000 szt. 2. Krzesła biurowe obrotowe, tapicerowane materiałem, z podłokietnikami, regulowaną wysokością siedziska i regulacją oparcia pleców z możliwością blokowania w kilku pozycjach. Kolor uzgodniony z Zamawiającym. Ilość 12 szt. Wszystkie wymiary są wymiarami zewnętrznymi. CZĘŚĆ III - MEBLE BIBLIOTECZNE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Regał biblioteczny 190/90/25 150 szt. 2. Regał na czasopisma 190/80/38 9 szt. 3. Regał 4-półkowy 150/80/30 3 szt. 4. Regał 3-półkowy 150/80/30 6 szt. 5. Regał 2-półkowy 120/80/30 6 szt. 6. Lada biblioteczna modułowa Wymiary przy wymaganiach szczegółowych 3 kpl. 1. Regał biblioteczny 1.1. regały 6- półkowe o regulowanej wysokości (perforacja na całej wysokości) 1.2. wykonane z płyty wiórowej ze ścianą tylną 1.3. grubość półek 2,5 cm 1.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 2. Regał na czasopisma 2.1. 4 uchylnie podnoszone półki opierające się na podpórce wysokości 4 cm 2.2. dół regału zamknięty szafką dwudrzwiową zamykaną na kluczyk z uchwytami do otwierania 2.3. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 2.4. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 3. Regał 4-półkowy 3.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 3.2. grubość półki 2, 5 cm 3.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4. Regał 3-półkowy 4.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 4.2. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 4.3. grubość półki 2, 5 cm 5. Regał 2-półkowy 5.1. wykonany z płyty wiórowej z tylną ścianą 5.2. grubość półki 2, 5 cm 5.3. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6. Lada biblioteczna modułowa 6.1. szafka 2-półkowa zamknięta drzwiczkami zamykanymi na kluczyk, z uchwytem do otwierania: wys. 75 cm , szer. 50 cm , gł. 60 cm 6.2. biurko komputerowe z nadstawką i ścianą tylną: wys. 75 cm, szer. 90 cm, gł. 60 cm. Pod blatem blat jezdny na klawiaturę. 6.3. nadstawka wys. 45 cm, szer. 90 cm, głębokość 25 cm, pionowo podzielona w połowie szerokości. W jednej części półka 6.4. lada z blatem: boki pod kątem, wys. 75 cm, gł. 60 cm, długość promienia wewnętrznego 120 cm, zamknięta blendy, 6.5. grubość blatów 2,5 cm 6.6. kolor dąb lub uzgodniony z Zamawiającym 6,7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze CZĘŚĆ IV - MEBLE KUCHENNE Lp. Wyszczególnienie Wymiary w cm Ilość 1. Meble kuchenne MDF dł. 440 cm 3 kpl. 2. Meble kuchenne MDF dł. 260 cm 1 kpl. 1. Meble kuchenne 1.1. szafki dolne 3x 80 cm/ w tym jedna ze zlewozmywakiem dwukomorowym ze stali nierdzewnej plus kran do zlewozmywaka/, 2x 60 cm ,2x40 cm z szufladami, przykryte blatem 1.2. szafki górne wiszące 3x80 cm/w tym jedna nad zlewozmywak z suszarką/, 2x 40 cm, 2X 60 cm witryna/w tym jedna witryna/ 1.3. szuflady na prowadnicach 1.4. blat laminat o grubości 3 cm i szerokości 60 cm 1.5. rodzaj uchwytów i kolor wg wyboru Zamawiającego 1.6. kolor uzgodniony z Zamawiającym 1.7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze lub zaokrąglony tym samym materiałem 2.Meble kuchenne 2.1. szafki dolne 2x 80 cm, 1x 60 cm , 1x40 cm z szufladami, przykryte jednym blatem 2.2. szafki górne wiszące 2x80 cm, 1x 40 cm, 1X 60 cm witryna 2.3. szuflady na prowadnicach 2.4. blat laminat o grubości 3 cm i szerokości 60 cm 2.5.rodzaj uchwytów i kolor wg wyboru Zamawiającego 2.6. kolor uzgodniony z Zamawiającym 2.7. Blat wykończony obrzeżem PCV w tym samym kolorze lub zaokrąglony tym samym materiałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 44 8392 0004 2600 2046 2000 0010 z dopiskiem: WADIUM - DOSTAWA MEBLI UWAGA WADIUM MUSI BYĆ WNIESIONE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, oryginały dokumentów wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s w Kruszynie, ul. Kasztanowa 1B- sekretariat przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kopię dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy (upzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy (upzp), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gokis.boleslawiec.org, www.gminaboleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach