Przetargi.pl
Dostawa mebli dla Filii Łódź- Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6844481 , fax. 042 6816107
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna
    ul. Będzińska 5 5
    93-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6844481, fax. 042 6816107
    REGON: 00434557500027
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli dla Filii Łódź- Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli dla Filii Łódź- Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Dostarczone meble winny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie meble bez śladów uszkodzenia, wykonane z nowych elementów w roku 2011. 3. Dostawy mogą odbywać się etapami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od dnia, kiedy przedmiot dostawy zostanie Zamawiającemu wydany. 6. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 7. W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z SIWZ oraz ofertą Wykonawcy, Wykonawca obowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SIWZ oraz ofertą, na własny koszt w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu zamówienia zgodnie z udzieloną gwarancją. 9. Zgłoszenie wad nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na nr faksu Wykonawcy, który usunie wady bezpłatnie w ciągu 14 dni licząc od dnia zgłoszenia. 10. W przypadku braku możliwości usunięcia wady w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca przetransportuje uszkodzony przedmiot zamówienia do własnej siedziby i tam dokona potrzebnych napraw. W takiej sytuacji Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 11. W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, posiadający identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność, w terminie do 30 dni, licząc od dnia zgłoszenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Meble winny spełniać następujące wymagania jakościowe. 1) wszystkie meble powinny być wykonane z płyty laminowanej obustronnie, o klasie higieny E1, o grubości 18 mm, przy czym blaty biurek i komód o grubości 25 mm; 2) elementy łączące oraz rozwiązania konstrukcyjne winny zapewnić dużą stabilność i trwałość mebli; 3) krawędzie cięte zabezpieczone dwumilimetrowym PCV w kolorze płyty -Zamawiający dopuszcza oklejanie obrzeży drzwi i półek oraz innych krawędzi mniej narażonych na uderzenia doklejką nie cieńszą niż 1 mm; pozostałe elementy typu blaty biurek, komód muszą być zabezpieczone dwumilimetrowym PCV w kolorze płyty; 4) nie dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią nierówności i ubytków materiału; 5) biurka wykonane w całości z płyty grubości 18 mm, blaty 25 mm, blenda łącząca wysokości 40 cm; 6) przepust kablowy w blatach biurek okrągły; miejsca wiercenia i montażu przepustów kablowych będą uzgadniane indywidualnie podczas montażu i ustawianiu biurek 7) otwory widoczne po montażu mebli, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty; 8) osadzenie drzwi na zawiasach ze sprężyną domykającą; 9) wyposażenie wszystkich drzwi w zamki meblowe, szuflad w zamki centralne oraz samozamykający układ jezdny; określenie samozamykający układ jezdny dotyczy wyposażenia szuflad w metalowe, obustronne prowadnice rolkowe, co pozwala z łatwością wsunąć szufladę na miejsce; szafki kuchenne bez zamków wyposażone w szuflady metaboxy; 8) szafki, np. w przypadku biurka dwuszafkowego, stanowią całość z blatem biurka (nie są to mobilne kontenery); 9) szafy, regały, witryny, szafki gospodarcze, wyposażone w stopki z możliwością poziomowania od wewnątrz; 10) szafy, regały, witryny, szafki gospodarcze, szafki w biurkach wyposażone w pionowe uchwyty metalowe w kształcie łuku, gładkie, dwupunktowe o rozstawie 12,8 cm, wykonane z metalu, w kolorze srebrnym; 11) szuflady w biurkach wyposażone w poziome uchwyty metalowe w kształcie łuku, gładkie, dwupunktowe o rozstawie 12,8 cm, wykonane z metalu, w kolorze srebrnym; 12) krzesło obrotowe z pełną regulacją siedziska, kąta nachylenia oparcia, wysokości oparcia oraz siedziska, pięciopodporową podstawą z kółkami, z podłokietnikami wykonanymi z tworzywa poliuretanowego, wysokie oparcie -podparcie pleców na całej długości, ergonomicznie wyprofilowane - profil w części lędźwiowej, standardowo z kółkami do powierzchni dywanowych; głębokość siedziska min. 45 cm; 13) przedmiot zamówienia stanowić będzie doposażenie obecnego umeblowania, którego większość wykonana jest w kolorach: jasny buk lub buk bawaria itp., a w przypadku tapicerek krzeseł i tapczanów w kolorze brązowym. W tej sytuacji Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były tożsame kolorystycznie z meblami stanowiącymi obecne wyposażenie. W związku z powyższym zalecamy zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, przed terminem składania ofert, w celu osobistego zapoznania się z kolorystyką mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach