Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-716 Warszawa, Bartycka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8410041, , fax. 22 8410046
- Data zamieszczenia: 2020-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Bartycka 18
00-716 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8410041, , fax. 22 8410046
REGON: 00032633900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z: 1) Biurko 23 szt. 2) Ścianka między-biurkowa - 12 szt. 3) Szafa aktowa z cokołem - 7 szt. 4) Kontener podbiurkowy - 2 szt. 5) Kontener wysoki typu CARGO - 21 szt. 6) Fotel obrotowy z zagłówkiem - 23 szt. 7) Szafa ubraniowa z drążkiem - 4 szt. 8) Siedzisko - 2 szt. 9) Siedzisko z blatem - 2 szt. 10) Stół konferencyjny 110x110 - 6 szt. 11) Stolik barowy z nadstawką wg projektu - 1 szt. 12) Szafka na artykuły spożywcze wykonana wg projektu - 1 szt. 13) Hoker wysoki - 4 szt. 14) Stół konferencyjny niski - 2 szt. 15) Krzesło konferencyjne tapicerowane - 10 szt. 16) Krzesło konferencyjne tapicerowane na kółkach - 4 szt. 17) Tablica suchościeralna, magnetyczna (135cm) - 2 szt. 18) Zestaw siedzisk z poduchami składający się z dwóch modułów - 1 szt. 19) Regał modułowy - 1 szt. 1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (chyba że Wykonawca przedłożył powyższą informację wraz z ofertą, zaś stan faktyczny z chwilą opublikowania informacji nie uległ zmianie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18