Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
    REGON: 162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem. 2. Przedmiot zamówienia został podzielny na części : CZĘŚĆ A – dostawa mebli biurowych CPV: 39151000-5 - meble różne CPV: 39121000-6 - biurka i stoły CZĘŚĆ B –dostawa krzeseł i foteli obrotowych CPV: 39112000-0 - krzesła CPV: 39111100-4 - siedziska obrotowe CPV: 39121000-6 - biurka i stoły Dostarczone meble biurowe muszą być fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów wg szczegółowego opisu zawartego w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje dostawę mebli biurowych, montaż i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. Meble należy wypoziomować. W przypadku braku w opisie określonego koloru stelaży lub płyt w CZĘŚĆI A , wykonawca ustali z zamawiającym kolory przy pełnych i aktualnych próbnikach dostawców płyt i stelaży przed realizacją umowy, a do wyceny przyjąć dekor olcha. 4. Wykonawca z którym zawarta będzie umowa będzie zobowiązany zawiadomić osoby upoważnione z jednostek organizacyjnych Zamawiającego o gotowości dostawy i montażu mebli, na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą i montażem a także winien wcześniej ustalić kolory tapicerek, mebli i rodzaj kółek krzeseł obrotowych do odpowiedniej nawierzchni a także dokonać wszelkich niezbędnych obmiarów. 5. Odbioru mebli dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w załączniku nr 5.1 i 5.2 do SIWZ, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. 6. Zamawiający wymaga aby zaoferowane krzesła posiadały atesty i sprawozdania z badań zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w załączniku 5.2 w tabeli nr 1 (kolumna nr 3 i 5), powyższe dokumenty winny być wydane (wystawione) przez podmioty uprawnione do ich wystawienia a Wykonawca zobowiązany je będzie okazać w trakcie realizacji umowy w terminie 2 dni roboczych na każde wezwanie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: CZĘŚĆ A: 1000 PLN CZĘŚĆ B: 800 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część, Wykonawca winien wnieść kwotę wadium, stanowiącą sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach pozostałe szczegóły zawarte są w SIWZ .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach