Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem.

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych wraz z montażem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy. 3. Wymagania i warunki realizacji: a) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane – nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, b) Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 10 mm. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf, c) na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i w przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający wstrzyma całą dostawę wraz z nakazem natychmiastowej (nie dłuższej niż 7 dni) wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, d) meble wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o podwyższonej trwałości, o gęstości nie mniejszej niż 630 kg/m3 w klasie higieniczności E1, e) powierzchnia płyty antyrefleksyjna, bez porów przypominających drewno, f) wszystkie krawędzie cięte oklejone dookoła listwą PCV o gr. 2 mm i promieniu zaokrąglenia min.3 mm, g) blaty biurek, dostawek, wieńce szaf wykonane z płyty grubości 25 mm, pozostałe elementy z płyty grubości 18 mm, h) szuflady kontenerów-metalowe z blokadą jednoczesnego wysuwu więcej niż jednej szuflady. i) kontenery oraz szafy wyposażone w zamki z 2-ma numerowanymi kluczykami z wkładką wymienną, dostosowaną do otwierania zamków kluczem uniwersalnym, umożliwiający otwieranie każdego zamka wraz z wyjęciem cylindra+ klucz „matka”. j) meble wyposażone w stopki regulacyjne o wys. 30 mm z regulacją od wewnątrz, k) półki w szafach regulowane na wysokość z zabezpieczeniem przed wypadnięciem - SECURY, l) plecy w szafach wykonane z płyty HDF o gr. 3,2 mm mocowanej za pomocą wkrętów- nie dopuszcza się stosowania zszywek. 4. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: a) deklaracji zgodności wykorzystanych płyt laminowanych do produkcji blatów roboczych z normą EN 14322-klasa ścieralności 3B, b) atestu higienicznego na zastosowaną płytę laminowaną, c) atestu higienicznego na obrzeża meblowe ABS, d) atestu higienicznego na zastosowane kleje topiłowe, e) atestu higienicznego na zastosowane farby proszkowe, f) sprawozdanie z badań odporności na ścieranie powłoki lakierowej używanej do stelaży metalowych mebli oraz krzeseł, g) atestów na ścieralność tapicerek foteli gabinetowych –wg parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, h) świadectwa badań wytrzymałościowych na meble do przechowywania i biurka wg norm PN-EN 14073-2:2006, 14073-2004, 527-2:2002,527-1:2011, 14074:2006 lub równoważny, i) świadectwa badań wytrzymałościowych na krzesła konferencyjne, fotele i krzesła obrotowe wg norm PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-3: 2009 oraz PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022:2007,PN-EN 16139:2013 lub równoważny. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. rozładunek, wniesienie i montaż dostarczonego towaru. 6. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy i wynosi minimum 12 miesięcy, maksimum 24 miesiące). 8. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z oferta Wykonawcy minimum 5 tygodni, maksymalnie 7 tygodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach