Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych w celu zawarcia umowy ramowej

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych w celu zawarcia umowy ramowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest sprzedaż oraz transport do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) lub do innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta stołecznego Warszawy, wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego Mebli. 2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym : 1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu Mebli biurowych 2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych 3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł. 4. Zamawiający będzie wyłaniał Wykonawcę Zlecenia w sposób określony w § 4 Wzoru Umowy Ramowej. 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zlecenie na zasadach określonych w Zleceniu i we Wzorze Umowy Ramowej. 6. Zawarcie Umowy Ramowej nie stanowi udzielenia zamówienia, a jej zawarcie nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku powierzenia do realizacji Zleceń. 7. Wykonawca oświadczy, że Meble: 1) są fabrycznie nowe, nieregenerowane, poszczególne zestawy Mebli pochodzą od jednego producenta oraz spełniają warunki techniczne określone w Załączniku Nr 1 do Umowy, 2) posiadają deklarację producenta o zgodności z przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego, 3) odpowiadają wymogom przeciwpożarowym oraz spełniają warunki BHP, określone w obowiązujących przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148, poz. 973, z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia na własny koszt wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności wymienionych w ust. 1. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ. 10. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ (stosować gdy przy opisie przedmiotu zamówienia posługujemy się normami). 11. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik F do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia dokumentów określonych w ROZDZIAŁ XIV, przy czym Zamawiający może wezwać na każdym etapie postępowania Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach