Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej: 1. Stół prosty na stelażu metalowym - 48 szt. 2. Krzesło na metalowej ramie z oparciem i siedziskiem tapicerowanym - 280 szt. 3. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 6 przestrzeni na segregatory A-4 (5 półek plus podstawa szafy) - 21 szt. 4. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 6 przestrzeni na segregatory A-4 (5 półek plus podstawa szafy) - 2 szt. 5. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 5 szt. 6. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 10 szt. 7. Szafa na akta dwu skrzydłowa zamykana na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 1 szt. 8. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 8 równo rozmieszczonych przestrzeni (7 półek plus podstawa szafy) z plecami z płyty o grubości 1,80 cm, półki mają mieć szerokość 22 cm - 5 szt. 9. Szafa ubraniowa zamykana na klucz z wieszakiem wysuwnym - 1 szt. 10. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 24 szt. 11. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 11 szt. 12. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 3 szt. 13. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 14. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 15. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 16. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz przestrzeń na segregatory A-4 - 1 szt. 17. Szafy niskie na akta zamykane na klucz, wewnątrz 2 przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa szafy) - 2 szt. 18. Szafy niskie na akta zamykane na klucz z przegrodą pionową z plecami z płyty o grubości 1,8 cm, wewnątrz 2 przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa szafy) - 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 2. Wycena zamówienia – Formularz ofertowy (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 3. Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku polskim, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), zgodnie z Częścią III pkt 8 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza; 6. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wymaga się złożenia oryginału upoważnienia (pełnomocnictwa), w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza; 7. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub w elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach