Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
- Data zamieszczenia: 2010-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
Rynek 1 1
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
REGON: 00064016500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła po sądecku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła po sądecku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Krzesło obrotowe - 14 sztuk, b) Stolik komputerowy - 14 sztuk, c) Szafa na dokumenty - 2 sztuki. 3. Dostawa będzie realizowana jednorazowo w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. 5. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa hokerów dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-47/14
Dodano: 2014-12-17 - Dostawa hokerów dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-39/14.
Dodano: 2014-11-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych w siedzibie Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto
Dodano: 2012-02-01 - Dostawa 15 krzeseł obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2010-06-16