Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
- Data zamieszczenia: 2010-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
Rynek 1 1
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
REGON: 00064016500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 15 krzeseł obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. krzeseł obrotowych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza. 2. Szczegółowy ilościowy zakres zamówienia (rodzaj zamawianych artykułów, wymiary, charakterystyka wykonania oraz ilość zamawianych sztuk) określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane krzesła obrotowe posiadały: a) Atest wytrzymałościowy, b) Ocenę fizjologiczno-ergonomiczną, c) Certyfikat Sprawdzonego Bezpieczeństwa GS. Powyższe dokumenty wymagane będą od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy. 4. Dostawa będzie realizowana jednorazowo, w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone krzesła obrotowe. 6. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa hokerów dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-47/14
Dodano: 2014-12-17 - Dostawa hokerów dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-39/14.
Dodano: 2014-11-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych w siedzibie Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto
Dodano: 2012-02-01 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła po sądecku.
Dodano: 2010-10-06