Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2013-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych i wyposażenia dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i wyposażenia dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli biurowych oraz wyposażenia została określona w załącznikach opisanych w poniższych Zadaniach nr I i nr II. ZADANIE nr I - obejmuje dostawę mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego opisanych w załącznikach dla Zadania nr I: 1.1 meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa, kontener, regał, szafka gospodarcza, szafa metalowa) 1.2 meble biurowe (stolik okolicznościowy, stół, dostawka, podstawa pod komputer, nadstawka, wieszak, listwa odbojowa, blat roboczy ze ściankami akustycznymi oddzielającymi stanowiska pracy, lada kancelaryjna, stanowisko pracy z ścianką działową szklaną) 1.3 meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, przystawka, regał, biblioteczka, szafa) 1.4 krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy-gabinetowy, siedzisko z oparciem, podnóżek). Przedmiot umowy dla Zadania nr I realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem, lub e-mailem) w terminie: meble z zał. (1.1; 1.2; 1.3) - do 10 dni roboczych, krzesła z zał. (1.4) - do 14 dni roboczych, od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj mebli biurowych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Przedmiot umowy będzie wykonywany w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Upoważniony pracownik obsługi obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. Wykonawca musi zapewnić aranżację wnętrz pomieszczeń biurowych Urzędu wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania wyposażenia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca, po podpisaniu umowy, dostarczy pięć kompletów próbek materiałów używanych do produkcji dostarczanych mebli, w tym: płyty meblowej, drzewca i tapicerki krzeseł. ZADANIE nr II - obejmuje dostawę i montaż elementów składowych wyposażenia pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca opisanych w załącznikach dla Zadania nr II: 1.1. dostawa i montaż wyposażenia dla COM - al. M. Kromera 44 1.2. dostawa i montaż wyposażenia dla COM - ul. Bogusławskiego 8,10. ? Wykonawca dostarczy i zamontuje zamówione elementy składowe wyposażenia zgodnie z aranżacją w pomieszczeniach Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 i ul. Bogusławskiego 8,10. ? W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. ? Wykonawca musi zapewnić aranżację wnętrz ww. pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego Wrocławia. ? Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania wyposażenia potwierdzonego protokołem odbioru. UWAGA dla Zdania nr I i nr II Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne /lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu/ dotyczące oferowanych mebli wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: - na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1, - na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne, - na krzesła i fotele obrotowe - wyrób musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, dla krzeseł obrotowych i foteli obrotowych muszą być spełnione wymagania ergonomiczne, - na szafy metalowe - wyrób musi spełniać wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.1 oraz 5.2 Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr I - 2.800 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100), Zadanie nr II - 1.600 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach