Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie. 17 zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. *W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w pkt 1) i pkt 2). **UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według reguły - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 3). 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1) i pkt 2) (albo odpowiednio w sytuacji opisanej w pkt 3) stosując się do zapisów tego punktu) dla każdego partnera z osobna. 5) Atesty, świadectwa techniczne itp., wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/41/2016 Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli
Dodano: 2016-06-13 - BZP/PN/39/2016 Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. OP-IV.272.38.2016.AMI
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę mebli biurowych, krzeseł i foteli.
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-14 - BZP/PN/27/2016 Sukcesywna dostawa i montaż mebli , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV.272.15.2016.AGP]
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.10.2016.AMI]
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, oraz dostawa i montaż biurowych krzeseł i foteli oraz wieszaków ubraniowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016r. - II części
Dodano: 2016-01-21