Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie

Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09404 Płock, pl. Obrońców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 674 560 , fax. 242 674 580
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
    pl. Obrońców Warszawy 8
    09404 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 674 560, fax. 242 674 580
    REGON: 56963900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://plock.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ ochrony prawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie: - Zadania nr 1 - dotyczy dostawy mebli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1. do SIWZ dla Zadania nr 1. - Zadania nr 2 - dotyczy dostawy siedzisk, krzeseł i foteli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ dla Zadania nr 2 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ dla Zadania nr 2. W Formularzu cenowym Wykonawca podaje nazwę modelu oraz producenta oferowanych siedzisk, krzeseł i foteli biurowych. 3) Miejscem dostawy mebli biurowych oraz siedzisk jest siedziba Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10. 4) Meble będące przedmiotem zamówienia będą fabrycznie nowe, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5) Wykonawca gwarantuje zachowanie ciągłości produkcji dostarczanych systemów meblowych oraz opcji kolorystycznych przez okres co najmniej 2 lat od daty zawarcia umowy. Na dowód powyższego Wykonawca ,najpóźniej w dniu zawarcia niniejszej Umowy, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta mebli w tym zakresie. 6) W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt / tapicerek / innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia i/lub kontroli. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty Wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dokumentacji przedstawiającej rozwiązania konstrukcyjne danego mebla, na ww. zasadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych); 2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularze cenowe dla poszczególnych części - od Zadania nr 1 do Zadania nr 2. 3) Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach