Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09404 Płock, pl. Obrońców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 674 560 , fax. 242 674 580
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
pl. Obrońców Warszawy 8
09404 Płock, woj. mazowieckie
tel. 242 674 560, fax. 242 674 580
REGON: 56963900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://plock.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ ochrony prawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie: - Zadania nr 1 - dotyczy dostawy mebli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1. do SIWZ dla Zadania nr 1. - Zadania nr 2 - dotyczy dostawy siedzisk, krzeseł i foteli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ dla Zadania nr 2 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ dla Zadania nr 2. W Formularzu cenowym Wykonawca podaje nazwę modelu oraz producenta oferowanych siedzisk, krzeseł i foteli biurowych. 3) Miejscem dostawy mebli biurowych oraz siedzisk jest siedziba Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10. 4) Meble będące przedmiotem zamówienia będą fabrycznie nowe, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5) Wykonawca gwarantuje zachowanie ciągłości produkcji dostarczanych systemów meblowych oraz opcji kolorystycznych przez okres co najmniej 2 lat od daty zawarcia umowy. Na dowód powyższego Wykonawca ,najpóźniej w dniu zawarcia niniejszej Umowy, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta mebli w tym zakresie. 6) W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt / tapicerek / innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia i/lub kontroli. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty Wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dokumentacji przedstawiającej rozwiązania konstrukcyjne danego mebla, na ww. zasadach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych); 2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularze cenowe dla poszczególnych części - od Zadania nr 1 do Zadania nr 2. 3) Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18