Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 12 51 390, , fax. 22 12 51 313
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 12 51 390, , fax. 22 12 51 313
REGON: 363918998 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i siedzisk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Krajowej zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Załączniki Nr 1, 3 i 4 do SIWZ stanowić będą załączniki do wzoru Umowy. 3. Wypełniony przez wykonawcę Załącznik nr 4 do SIWZ stanowić będzie załącznik do Formularza ofertowego (do Załącznika Nr 3 do SIWZ). 4. W Formularzu cenowym Załącznik Nr 4 do SIWZ Wykonawca podaje nazwę modelu oraz producenta oferowanego krzesła, fotela. 5. Miejscem dostawy mebli biurowych oraz siedzisk jest siedziba Prokuratury Krajowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30. 6. Meble będące przedmiotem zamówienia będą fabrycznie nowe, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt/tapicerek/innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia/kontroli., Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia o katalogi dotyczące zestawu gabinetowego ujętego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w celu ustalenia czy oferowany asortyment spełnia wymogi określone w SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy pzp, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ. 3. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego : 19 1010 1010 0406 4413 9120 0000 NBP O/O Warszawa W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać oprócz sygnatury postępowania PK XF 261.21.2017, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, przy czym: dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt/tapicerek/innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia/kontroli., Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia o katalogi dotyczące zestawu gabinetowego ujętego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w celu ustalenia czy oferowany asortyment spełnia wymogi określone w SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24