Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych na potrzeby wyposażenia obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Akademicka 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych i laboratoryjnych na potrzeby wyposażenia obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich mebli, w tym: Część 1 zamówienia - Dostawa mebli biurowych Część 2 zamówienia - Dostawa mebli laboratoryjnych 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części według powyższego podziału na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik niniejszej siwz. Opis zawiera minimalne parametry techniczne zamawianych mebli, a także wymagane ilości. Zaoferowane meble musza spełniać warunki techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. 5. Meble po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad. W przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. 6. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami lub innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu towarów, odpowiadać wymogom przeciwpożarowym , spełniać warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami. 8. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Części 1 zamówienia 39130000-2 Meble biurowe 39134000-0 39112000-0 Krzesła Część 2 zamówienia 39180000-7 Meble laboratoryjne 7. Ilekroć w treści siwz, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Przez produkty równoważne dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych i określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartej w odpowiednim do danej części przedmiotu zamówienia, i posiadają takie samo przeznaczenie (funkcję). Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 3, został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 8. Zamawiający nie przewiduje dokonywania zaliczek. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 13. Termin realizacji: a) Wymagany termin rozpoczęcia realizacji umowy - od dnia podpisania umowy. b) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać obowiązki w terminie do dnia 30.09.2011r., z zastrzeżeniem pkt. 3 c) Termin realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz. d) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy - szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/; http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2011.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach