Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia jak i również na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 - Bielsko-Biała: Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment: - Krzesło obrotowe: 30 sztuki; - Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk - Regał na korespondencję: 3 sztuki; - Biurko komputerowe: 1 sztuka; -Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment: - Krzesło typu ISO: 16 sztuk; - Krzesło obrotowe: 27 sztuk; - Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki; - Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka; - Szafka gospodarcza: 3 sztuki; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment: - Szafka kuchenna: 6 sztuk; - Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki; - Stół kuchenny: 1 sztuka; - Stół rozkładany: 1 sztuka; - Krzesło typu ISO: 18 sztuk; - Krzesło obrotowe: 1 sztuka; - Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk; - Regał na druki A4: 1 sztuka; - Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki; - Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk; - Szafka gospodarcza: 1 sztuka; - Krzesło drewniane: 4 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Część nr 2 - Chorzów Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: - Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk; - Kontener na kółkach: 14 sztuk; - Szafa aktowa: 14 sztuk; - Krzesło obrotowe: 17 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ. Część nr 3 - Częstochowa: Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment: - Szafa aktowa: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa: 3 sztuki; - Krzesło biurowe: 35 sztuk; - Fotel obrotowy: 1 sztuka; - Krzesło stacjonarne: 11 sztuk; - Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki; - Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki. Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment: - Kontener do biurka: 8 sztuk; - Stolik okolicznościowy: 1 sztuka; - Fotel tapicerowany: 6 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. Część nr 4 - Rybnik Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: - Krzesło stacjonarne: 30 sztuk; - Stolik wolnostojący: 15 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach