Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-513 Warszawa, Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
REGON: 1572593500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrpips.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Departamentu Wdrażania EFS w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Departamentu Wdrażania EFS w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, wraz z ich montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część nr I – krzesła obrotowe i konferencyjne; 2) Część nr II – meble biurowe i konferencyjne. 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają: „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium odrębnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia, w następujących kwotach: Część nr I: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100). Cześć nr II: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy sporządzić: 1.1 w jednym egzemplarzu, w języku polskim; 1.2 na odpowiednim dla danej części zamówienia druku FO lub według wzoru tego druku stanowiącego odpowiednio: załącznik nr 1.1 do SIWZ (dla części nr I zamówienia) lub załącznik nr 1.2 do SIWZ (dla części nr II zamówienia), poprzez odpowiednie jego wypełnienie; 1.3 na odpowiednim dla danej części zamówienia druku FC lub według wzoru tego druku stanowiącego odpowiednio: załącznik nr 2.1 do SIWZ (FC-1 dla części nr I zamówienia) lub załącznik nr 2.2 do SIWZ (FC-2 dla części nr II zamówienia), poprzez odpowiednie jego wypełnienie 1.4 składając wraz z ofertą odpowiednie dla danej części zamówienia, aktualne na dzień składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego odpowiednio: załącznik nr 5.1 do SIWZ (dla części nr I zamówienia) lub załącznik nr 5.2 do SIWZ (dla części nr II zamówienia). 2. W przypadku: 1)wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie dokument, o którym mowa w: pkt 8.1. SIWZ oraz pkt 8.2. SIWZ. 2) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie oświadczenie, o którym mowa w 8.4 SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danej części zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi odpowiednio: załącznik nr 6.1 do SIWZ (dla części nr I zamówienia) lub załącznik nr 6.2 do SIWZ (dla części nr II zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24