Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Meble biurowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: 1. Szaf biurowych zamykanych 2. Szaf biurowych półotwartych 3. Szafy biurowej z wnęką środkową 4. Stołu konferencyjnego 5. Kontenerów biurowych (pomocników) 6. Biurek narożnych 7. Krzeseł biurowych obrotowych 8. Krzeseł konferencyjnych 9. Wieszaków metalowych Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg. Zamawiający informuje, że Projekt będzie współfinansowany przez Unię Europejską. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1. Szaf biurowych zamykanych: Szafa biurowa front dzielony z zamkiem, 4 półki, kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV. Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 4 Wygląd szafy biurowej zamykanej przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 1 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Szaf biurowych półotwartych: Szafa biurowa półotwarta z 2 półkami, front dzielony z zamkiem, półka wewnętrzna regulowanej wysokości, kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 2 Wygląd szafy biurowej półotwartej przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 2 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Szafy biurowej z wnęką środkową: Szafa biurowa z wnęką środkową (szafa gospodarcza) kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV, półki wewnętrzne regulowanej wysokości. Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 1 Wygląd szafy biurowej z wnęką środkową przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 3 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Stołu konferencyjnego: Stół konferencyjny (standard), płyta wiórowa laminowana drewnopodobna, kolor - olcha, obrzeża wykończone okleiną PCV. Nogi stalowe pojedyncze, lakierowane lub polerowane. Wymiary: 180 x 100 cm Ilość - szt. 1 Wygląd stołu konferencyjnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 4 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Kontenerów biurowych (pomocników): Kontener biurowy (pomocnik) z zamkiem centralnym, 3 szuflady, kolor - olcha i wykończenie jak szafa. Wymiary: 65 x 45 x 50 cm Ilość - szt. 5 Wygląd kontenera biurowego (pomocnika) przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 5 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6. Biurek narożnych: Biurko narożne, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, kolor - olcha, niezależne metalowe nogi lakierowane lub polerowane, zaokrąglone wcięcie wewnętrzne. Ilość - szt. 5 Wymiary biurka narożnego znajdują się w pkt. 6 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Wygląd biurka narożnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 6 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Krzeseł biurowych obrotowych: Krzesło biurowe z tapicerowanym siedziskiem oraz oparciem, kolor tapicerki i krzesła - czarny, mechanizm ruchowy z regulacja wysokości, regulacja kąta nachylenia oparcia, regulacja odległości siedziska od oparcia, podnośnik hydrauliczny, podstawa jezdna pięcioramienna. Wysokość krzesła: minimalna = 950 mm maksymalna =1145 mm; o 630 mm Ilość - szt. 5 Wygląd krzesła biurowego obrotowego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 7 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 8. Krzeseł konferencyjnych: Krzesło konferencyjne, siedzisko i oparcie tapicerowane, metalowy stelaż, kolor - czarny, Wymiary: wysokość 820 mm , szerokość w podstawie 545 mm, szerokość siedziska 475 mm, wysokość oparcia: minimalna 525 mm maksymalna 590 mm Ilość - szt. 8 Wygląd krzesła konferencyjnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 8 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 9. Wieszaków metalowych: Wieszak ubraniowy stojący metalowy chromowany: - obrotowa korona z 12 wieszakami na płaszcze i kapelusze, - noga metalowa - uchwyt na parasole z ociekaczem Ilość - szt. 2 3. Meble w stanie gotowym do użytkowania dostarczone muszą być do pomieszczeń Biura Realizacji Projektu w Elblągu przy ul. Browarnej 93 w terminie 21 dni od daty udzielenia zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach