Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych do Biura Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych do Biura Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozstawieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego mebli biurowych i konferencyjnych do Biura Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym mebli przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych np. umożliwiających elektroniczną regulację biurka w pionie. 2. Zaproponowane meble powinny być seryjnie produkowane i jednakowe w danym asortymencie oraz muszą posiadać rozwiązania systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę przez okres minimum 5 letni. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia opakowań i odpadów zabezpieczających meble i wywiezienia ich do miejsc przeznaczonych na składowanie tego typu odpadów i opakowań zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska lub przyrody i przepisami regulującymi gospodarkę odpadami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Szczegółowy opis przedstawia minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Szczegółowy opis wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach (np. grubość/wytrzymałość podanych materiałów oraz komponentów). W takiej sytuacji obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie równoważności oferowanego produktu oraz złożenia dokumentów potwierdzających równoważność, w szczególności uwiarygodniających te rozwiązania. 5. Miejscem dostawy, montażu i rozstawienia przedmiotu zamówienia są pomieszczenia biurowe Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, w budynku przy ul. Kolejowej 19. 6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy i potwierdzeniu co najmniej na 3 dni przed faktycznym terminem dostawy oraz o planowanych terminach wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób porozumiewania z Zamawiającym opisany jest w Załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Dopuszcza się dostawę mebli partiami. 7. Dostawa (dopuszcza się dostawę mebli partiami) i rozładunek mebli oraz pozostałe prace związane z montażem i rozstawieniem mebli oraz uprzątnięciem opakowań mogą być realizowane w godzinach 08:00 – 20:00 (pod warunkiem wcześniejszego ustalenia z Zamawiającym dni i godzin). Do pomieszczeń biurowych (4 kondygnacje) można dostać się z dwóch stron schodami oraz dwoma windami: obie o udźwigu 1000 kg z poziomu rampy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli własnym transportem i wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi zasobami, na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji powyższego zamówienia, Wykonawca zatrudnił/zatrudnia w trakcie realizacji umowy, minimum 2 pracowników niepełnosprawnych, o którym mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust 4 pkt 3 ustawy). 10. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi na meble wynosił minimum 36 miesięcy, a gwarancja jakości na meble była nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prawa do rezygnacji z zamówienia w wysokości do 5% wartości całości zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb i zastrzega sobie możliwość zmiany w ramach wartości umowy do 25 % ilości asortymentu spośród zamawianych mebli. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o planowanych zmianach w ramach asortymentu najpóźniej do 5 dni od dnia zawarcia umowy. 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 60 dni od dnia zawarcia Umowy. Powyższy termin może ulec skróceniu w zależności od treści oferty Wykonawcy. 2. Termin realizacji umowy wraz z odbiorem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 63 dni od dnia zawarcia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1a. którzy wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy oraz przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy tj.: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe; 2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 1b. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu określenia spełniania warunków w tym zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł; 3) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości minimum 300 000 zł brutto, każda. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zamawiający dokona oceny wstępnej na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ zgodnie z ustawą wraz z aktami wykonawczymi. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1b w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1b winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. 9. Warunek określony w pkt 1a powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 10. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i dokumentów na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich, wykonawca zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2) ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, o którym mowa w ust. 4, potwierdzające spełnienie przez nie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby i w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz dostaw potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 1b ppkt. 3) SIWZ, tj.: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych o wartości minimum 300 000 zł brutto, każda. Dostawy powinny być wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według Załącznika Nr 4 do SIWZ. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającą spełnianie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 1b ppkt. 2) SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu tj. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł. c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; h) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne i) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych j) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. A1) strony katalogowe lub foldery dla każdego rodzaju mebla oferowanego przez Wykonawcę zawierające rysunek/schemat lub fotografie i opis techniczny, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. A2) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Biurka prostokątnego menadżerskiego zintegrowanego z sideboardem, opisanego w poz.1 Załącznika nr1 do SIWZ A3) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 2 Załącznika nr 1 do SIWZ A4) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Szafy z drzwiami szklanymi uchylnymi, opisanej w poz. 2 Załącznika nr 1 do SIWZ A5) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. A6) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Szafy z drzwiami szklanymi uchylnymi, opisanej w poz. 2 Załącznika nr 1 do SIWZ. A7) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Stołu konferencyjnego prostokątnego na 4 nogach, opisanego w poz. 3 Załącznika nr 1 do SIWZ A8) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Stołu konferencyjnego prostokątnego na 4 nogach, opisanego w poz. 3 Załącznika nr 1 do SIWZ A9) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Stołu konferencyjnego prostokątnego na 4 nogach, opisanego w poz. 3 Załącznika nr 1 do SIWZ A10) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 15372 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Stołu konferencyjnego prostokątnego na 4 nogach, opisanego w poz. 3 Załącznika nr 1 do SIWZ A11) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (B1), opisanego w poz. 4 Załącznika nr 1 do SIWZ A12) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (B1), opisanego w poz. 4 Załącznika nr 1 do SIWZ A13) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (B1), opisanego w poz. 4 Załącznika nr 1 do SIWZ A14) Dokument potwierdzający spełnienie Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148, poz.973) wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (B1), opisanego w poz. 4 Załącznika nr 1 do SIWZ. A15) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (S1), opisanego w poz. 5 Załącznika nr 1 do SIWZ A16) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (S1), opisanego w poz. 5 Załącznika nr 1 do SIWZ A17) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (S1), opisanego w poz. 5 Załącznika nr 1 do SIWZ A18) Dokument potwierdzający spełnienie Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148, poz.973) wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego na 4 nogach (S1), opisanego w poz. 5 Załącznika nr 1 do SIWZ A19) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Kontenera mobilnego opisanego w poz. 6 Załącznika nr 1 do SIWZ A20) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Kontenera mobilnego, opisanego w poz. 6 Załącznika nr 1 do SIWZ A21) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Szafy aktowej z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 7 Załącznika nr 1 do SIWZ A22) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Szafy aktowej z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 7 Załącznika nr 1 do SIWZ A23) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Regału, opisanego w poz. 8 Załącznika nr 1 do SIWZ A24) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Regału, opisanego w poz. 8 Załącznika nr 1 do SIWZ A25) Atest/Certyfikat lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, potwierdzający zgodność z Protokołem oceny Ergonomicznej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 (Dz.U.N 148, poz. 973) dla Krzesła gabinetowego z zagłówkiem, opisanego w poz. 11 Załącznika nr 1 do SIWZ A26) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 1335-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Krzesła gabinetowego z zagłówkiem, opisanego w poz. 11 Załącznika nr 1 do SIWZ A27) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 1335-3 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Krzesła gabinetowego z zagłówkiem, opisanego w poz. 11 Załącznika nr 1 do SIWZ A28) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 16139 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Krzesła konferencyjnego na płozie z podłokietnikami, opisanego w poz. 12 Załącznika nr 1 do SIWZ A29) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Stolika okrągłego, opisanego w poz. 15 Załącznika nr 1 do SIWZ A30) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Stolika okrągłego, opisanego w poz. 15 Załącznika nr 1 do SIWZ A31) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Stolika okrągłego, opisanego w poz. 15 Załącznika nr 1 do SIWZ A32) Atest wytrzymałościowy zgodnie z PN-EN 16139 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Krzesła konferencyjnego z miękkim tapicerowanym siedziskiem siatkowym oparciem oraz stałymi podłokietnikami, opisanego w poz. 16 Załącznika nr 1 do SIWZ A33) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Szafy ubraniowej z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 17 Załącznika nr 1 do SIWZ A34) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Szafy ubraniowej z drzwiami płytowymi uchylnymi, opisanej w poz. 17 Załącznika nr 1 do SIWZ A35) Atest higieniczny lub dokument równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) dla Biurka prostokątnego, na nogach w kształcie litery „T”, opisanego w poz. 14 Załącznika nr 1 do SIWZ A36) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego, na nogach w kształcie litery „T”, opisanego w poz. 14 Załącznika nr 1 do SIWZ A37) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-2 lub dokument równoważny potwierdzający w sposób jednoznaczny co najmniej spełnianie wymagań wskazanych w przedstawionej normie, wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń, dla Biurka prostokątnego, na nogach w kształcie litery „T”, opisanego w poz. 14 Załącznika nr 1 do SIWZ 3. Wykonawca, który powoła się na zasoby innych podmiotów, jeżeli jego oferta zostanie najwyżej oceniona – na wezwanie zamawiającego – powinien złożyć dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby, dowody należytego wykonania zamówień (np. referencje) w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda wskazania w zobowiązaniu do udostępnienia zasobów wystawionym przez podmiot je udostępniający: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, który je udostępnił, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została najwyżej oceniona – na wezwanie zamawiającego – wykonawca składa dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia każdego z nich odrębnie. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu) i 3 (brak podstaw do wykluczenia), jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Wykonawca powinien wskazać dostępność takich oświadczeń lub dokumentów będących w posiadaniu zamawiającego lub w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 10. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. UWAGA: 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt c-f: 1) ust. 2 pkt c – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ust. 2 pkt d–f – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 13. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt 1 i pkt 2 ppkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 12 pkt 2 ppkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 14. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 12 pkt 2 stosuje się. 15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 16. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 2 pkt c, składa dokument, o którym mowa w ust 12 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. 17. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt 1 i pkt 2 ppkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 18. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który powoła się na zasoby innych podmiotów, jeżeli jego oferta zostanie najwyżej oceniona – na wezwanie zamawiającego – powinien złożyć dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby, dowody należytego wykonania zamówień (np. referencje) w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda wskazania w zobowiązaniu do udostępnienia zasobów wystawionym przez podmiot je udostępniający: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt c-f: 1) ust. 2 pkt c – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ust. 2 pkt d–f – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt 1 i pkt 2 ppkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach