Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 70502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4303465, 4303450 , fax. 914 303 606
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobrego 4
70502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4303465, 4303450, fax. 914 303 606
REGON: 51435400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl /Ogłoszenia /Zamówienia publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych: •biurka; szafy; stoły; krzesła na wyposażenie przejść granicznych Województwa Zachodniopomorskiego, • biurka pracownicze prostokątne – 4 szt. biurka pracownicze prostokątne z regulowaną wysokością, kontener trzyszufladowy jezdny- 8 szt. na wyposażenie Wydziału ZUW w ramach projektu „Kompleksowe stworzenie warunków podwyższających standard, szybkość i jakość obsługi obywateli państw trzecich w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie” nr 4/7-2017/OG-FAMI, dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, •szafa na wymiar, biurka pracownicze -4 szt. dla Wydziału ZUW., wraz z transportem i montażem mebli oraz ich wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego tj. w budynku ZUW ul. Wały Chrobrego 4 w Szczecinie oraz w budynkach w MPG Świnoujście ul. Dworcowa 1; Wojewódzkiego Granicznego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Szczecinie ul. Bytomska 14, fotele i krzesła przeznaczone dla służb granicznych w Szczecinie, Kołobrzegu, Świnoujściu i Goleniowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2a, 2b,2c,2d do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca może wskazać adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych z której Zamawiający pobierze dokument. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczania - załącznik do SIWZ. dokument stwierdzający prawo osoby(osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika w treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
Dodano: 2024-01-28 - TP-26/23 Dostawa mebli dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Chojna
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM.
Dodano: 2021-06-01 - dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK Nr 1 PUM
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa mebli niemedycznych dla SPWSZ w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa mebli biurowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2020-10-26