Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Pod pojęciem „meble biurowe” Zamawiający rozumie asortyment wskazany w poniższych załącznikach: a) Załącznik nr 1.1 - meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa, kontener, regał, szafka, łącznik, szafa metalowa, stanowisko pracy z ścianką działową szklaną), b) Załącznik nr 1.2 - meble biurowe (stolik okolicznościowy, stół, dostawka, podstawa pod komputer, półka na klawiaturę, nadstawka, wieszak, listwa odbojowa, blat meblowy), c) Załącznik nr 1.3 - meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, dostawka, łącznik, przystawka, regał, biblioteczka, szafa), d) Załącznik nr 1.4 oraz Załącznik A - krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy-gabinetowy, siedzisko z oparciem, podnóżek). 2. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem, lub e-mailem) w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. 3. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj mebli biurowych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi zapewnić aranżację wnętrz pomieszczeń biurowych Urzędu w terminie do 2 dni roboczych wg potrzeb Zamawiającego. 5. Przedmiot umowy będzie wykonywany w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Upoważniony pracownik obsługi obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem mebli biurowych. 7. W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 8. Dostarczone meble biurowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 r., nr 169, poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny prac. 9. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne (lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych mebli biurowych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: - na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1, - na obrzeże meblowe wykonane z ABS zastosowane przy wykańczaniu krawędzi meble – produkt musi spełniać wymagania higieniczne, - na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne, - na stelaże metalowe stołów i biurek - powłoka lakiernicza stelaża musi być odporna na uderzenie i ścieranie, - na szkło we frontach oszklonych mebli – szkło musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ze względu na wytrzymałość nie może ulegać stłuczeniu w badaniu udarnościowym, - na szafy i regały aktowe – stateczność i wytrzymałość konstrukcji szafy aktowej i regału aktowego musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, - na biurka – stateczność i wytrzymałość konstrukcji biurka musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, drzwiczki i szuflady wysuwne muszą spełniać parametry wytrzymałości i trwałości części ruchomych, - na krzesła i fotele obrotowe - wyrób musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, dla krzeseł obrotowych i foteli obrotowych muszą być spełnione wymagania ergonomiczne, - na tkaniny tapicerskie dla krzeseł i foteli– tkanina musi posiadać odporność na ścieranie i mechacenie, musi spełniać wymogi związane z trudnozapalnością, musi spełniać wymagania higieniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych, - na szafy metalowe ocenę/certyfikat zgodności - wyrób musi spełniać wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. Wykonawca najpóźniej w chwili podpisania umowy musi dostarczyć powyższe dokumenty Zamawiającemu. 10. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble biurowe, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach