Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4416635, 4416636 , fax. 081 4416635
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4416635, 4416636, fax. 081 4416635
    REGON: 43102863100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z możliwością składania ofert częściowych. Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis gwarancyjny (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji). Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Meble i krzesła muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 miesięcznego serwisu gwarancyjnego, obejmującego naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. W przypadku wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przed dostarczeniem mebli należy dokonać niezbędnych uzgodnień, np. w przypadku koloru. W przypadku dostawy mebli Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia montażu dodatkowych zamków we wskazanych przez Zamawiającego meblach. Koszt zakupu i montażu zamków ponosi Wykonawca. Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. Meble po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad. W przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Część I: dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby dyrekcji i oddziałów Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Część II: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Gospodarki i Innowacji UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Część III: dostawa mebli biurowych dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie w trybie art. 44 w zw. z 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załączniki nr 4a i-lub 4b do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl; www.bip.lublin.pl/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach