Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych; Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej; Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych; Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej; Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego, realizowana w trzech Częściach: Część 1: Dostawa mebli biurowych dla Sekretariatu Prorektorów (pokój nr 117) oraz gabinetu Prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych (pokój nr 119); Część 2: Dostawa mebli biurowych dla Biura Współpracy Międzynarodowej (pokój 36/36a); Część 3: Dostawa foteli biurowych dla Centrum Monitoringu. 1.1. Szczegółowy zakres dostaw zawierają następujące załączniki: - Załączniki 4a i 4b do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia wraz z Opisem technicznym oferowanych mebli oraz Projektem aranżacji wnętrz odpowiednio dla Części 1 i 2; - Załączniki 4c do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia dla Części 3; - Załączniki 5a, 5b i 5c do SIWZ: Wzór umowy odpowiednio dla Części 1, 2, 3. 1.2. Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli: - dla Części 1, 2: pl. Uniwersytecki 1 we Wrocławiu, - dla Części 3: ul. Szczytnicka 27a, 50-382 Wrocław
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulację ceny – załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ odpowiednio dla części 1, 2 i 3 – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 – w formie oryginału. Oświadczenia należy wypełnić dla każdej Części, na którą wykonawca składa ofertę; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w Sekcji III.4, III.5 i III.6. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach