Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa , Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 37 20 273
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa , woj. mazowieckie
    tel. +48 22 37 20 273
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodypolskie.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli biurowych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych” 1) Część 1 Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk Asortyment: Krzesło obrotowe typu Raya Szt. 16, Fotel biurowy Typu Manager Szt. 1, Szafy aktowe zamykane na klucz Szt. 3, Nadstawki na szafy Szt. 3, Biurko proste Szt. 3, Kontener mobilny Szt. 6 2) Część 2 Zarząd Zlewni Chojnice ul. Łużycka 1a, 89-600 Chojnice Asortyment: Biurko proste Szt. 3, Kontener dostawiany do biurka Szt. 3,Wysoka szafa aktowa zamknięta 80x40xh210cm Szt. 3,Regał metalowy 2480x950x335 Szt. 8, Regał metalowy 2480x950x600 Szt. 2, Krzesło obrotowe typu RAYA lub równoważne Szt. 5 3) Część 3 Zarząd Zlewni Tczew ul. 30 Stycznia 50, 83-110 Tczew Asortyment: Szafa aktowa zamknięta szt.2, Szafa aktowa częściowo otwarta szt. 3, Szafka na segregatory szt. 3, Stolik okolicznościowy okrągły szt. 2, Stolik socjalny prostokątny szt. 1, Biurko zasadnicze i przystawka komputerowa szt. 1, Kontener do biurka szt. 1 Witryna szt. 1, Krzesło szt. 6, Szafa metalowa dwudrzwiowa szt. 4 2. Miejsce dostawy: 1) Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk. 2) Zarząd Zlewni Chojnice ul. Łużycka 1a, 89-600 Chojnice 3) Zarząd Zlewni Tczew ul. 30 Stycznia 50, 83-110 Tczew 4) Nadzór Wodny w Grudziądzu ul. A. Mickiewicza 23J, 86-300 Grudziądz 3. Wymagania dla wszystkich części: 1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli i wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego miejsc dostawy, dokonania ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montażu, ustawienia i wypoziomowania. 2) Wszystkie meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. 3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą koszty transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca przeznaczenia, koszty opakowania, montażu, ustawienia, wypoziomowania. 4) Dostarczone meble muszą odpowiadać wymaganiom norm PN-EN, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości, deklaracje zgodności z normą oraz kartę produktu. 5) Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne: a) na farbę proszkową; b) na płytę dwustronnie laminowaną; c) na obrzeże PCV d) na płytę lakierowaną HDF; e) na płytę MDF f) na okucia meblowe. 6) Przekazanie mebli do placówki odbędzie się protokolarnie. 7) Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble, licząc do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. W przypadku dłuższego okresu gwarancji udzielanego przez producenta zaoferowanych produktów nie wynikający z oferty, obowiązuje okres gwarancji producenta. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego za szkody spowodowane realizacją zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku spowodowania szkód w pomieszczeniach, w których meble będą montowane, do usunięcia i naprawienia szkód lub przywrócenia pomieszczeń do stanu pierwotnego. 9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia nie podano koloru asortymentu lub jeżeli wymagany kolor jest niedostępny Wykonawca uzgodni go z Zamawiającym w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 10) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 11) Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia: w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu – Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie określone w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ, 2) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz.U.2019.700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść wymaganego oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach