Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2016-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45057 Opole, woj. opolskie
tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
REGON: 102292000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Opolu i urzędów skarbowych województwa opolskiego oraz ich wniesienie, montaż oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyszczególnione w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. 3. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. 4. Dostawa, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia mogą być realizowane przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobami upoważnionymi do odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych jednostkach wskazanymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 – Meble biurowe 39132100-7 – Szafy na akta 39121100-7 – Biurka 39112000-0 – Krzesła 39113100-8 - Fotele 39121200-8 - Stoły 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części postępowania. 1)Część I - dostawa, rozładunek, wniesienie we wskazane miejsce oraz montaż mebli biurowych: a) Biurek w ilości 161 (stu sześćdziesięciu jeden) sztuk: b) Kontenerów podblatowych w ilości 161 (stu sześćdziesięciu jeden) sztuk; c)Szaf aktowych w ilości 169 (stu sześćdziesięciu dziewięciu) sztuk; d)Nadstawek do szaf aktowych w ilości 169 (stu sześćdziesięciu dziewięciu) sztuk; e)Szaf aktowo-ubraniowych w ilości 76 (siedemdziesięciu sześciu) sztuk; f)Stołów konferencyjnych o wymiarach 140cm/80cm/75cm w ilości 10 (dziesięciu) sztuk; g)Stołów konferencyjnych o wymiarach 120cm/45cm/75cm w ilości 2 (dwóch) sztuk; h) Szafek gospodarczych w ilości 105 (stu pięciu) sztuk; 2)Część II - dostawa, rozładunek oraz wniesienie krzeseł i foteli do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń: a)Krzeseł obrotowych w ilości 427 (czterystu dwudziestu siedmiu) sztuk; b)Krzeseł konferencyjnych w ilości 317 (trzystu siedemnastu) sztuk; c)Foteli konferencyjnych w ilości 2 (dwóch) sztuk. Część II zamówienia nie obejmuje montażu krzeseł i foteli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mebli na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa i montaż mebli w budynkach Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA MEBLI DLA O/ZUS W OPOLU
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2022-10-26 - Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ulicy Ostrówek 5-7 w Opolu
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Dodano: 2020-11-19