Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, zwanych dalej meblami.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
    Część A Stół kwadratowy (76 szt.),Stolik szkolny (13 szt.), Stolik uczniowski (6 szt.) - zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ;
    Część B Szafka stojąca gospodarcza (4 szt.), Półki wiszące (12 szt.) - zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ;
    Część C Stół konferencyjny (1szt.), Szafka średnia (1szt.), Krzesło na stelażu metalowym (15szt.) - zgodnie z zał. nr 2C do SIWZ.
    3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne mebli zawarto w załącznikach nr 2A-2C, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).
    5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia:
    1) Oferowane meble w zakresie wszystkich części muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli;
    2) Po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolorystykę dostarczanych mebli (dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy kolorystyka mebli pozostaje do wyboru przez Zamawiającego);
    3) Termin płatności faktury: 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
    4) Zamawiający dopuszcza realizację dostaw częściowych;
    5) Meble winny być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem ( w formie rozmowy telefonicznej lub wiadomości fax, e-mail). Zamawiający może odmówić przyjęcia mebli dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 15:00.
    6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych:
    a) za równoważne Zamawiający uzna meble, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do mebli opisanych przez Zamawiającego. Podane nazwy należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców co do jakości. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać ze wskazaniem lub równoważne;
    b) Zamawiający dopuszcza tolerancję ? 3% dla wszystkich wartości wskazanych w załącznikach nr 2A-2C do SIWZ.
    7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
    8. Adres dostawy:
    1) Meble o nr indeksu: 1-47069, 2-47069 - Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn;
    2) Meble o nr indeksu: 44700 - Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii. Instytut Chemii, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice;
    3) Meble o nr indeksu: 42491 - Dział Administracyjno - Gospodarczy Wydziału Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec;
    4) Meble o nr indeksu: 46562 - Dom Studenta nr 2, ul. Studencka 17, 40-743 Katowice;
    5) Meble o numerze indeksu: 1-41972, 2-41972, 3-41972 - Wydział Filologiczny, Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Pl. Sejmu Śląskiego 1, 40-032 Katowice.
    9. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane meble: 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
    10. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce.
    11. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, o parametrach nie gorszych niż mebel przekazany do naprawy.
    12. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
    13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    15. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    Część A - 600,00 PLN, słownie: sześćset złotych 00/100 PLN;
    Część B - 150,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN;
    Część C - 60,00 zł, słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100 PLN.
    a. w pieniądzu na rachunek Zamawiającego lub
    b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    c. w gwarancjach bankowych lub
    d. w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - wskazanym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
    3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) niebudzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
    a. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
    - zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy);
    2) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego);
    3) gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach;
    4) Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
    6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty, w odrębnej opisanej kopercie (z informacją nt. wadium, nr postępowania).
    8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
    9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach