Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222500130 , +48222737190
REGON: 36 92 67 361 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpit.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych o określonych w opisie technicznym parametrach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I – dostawa mebli biurowych, Część II – dostawa mebli biurowych. Szczegółowy opis parametrów technicznych i rodzaje mebli zostały określone w Szczegółowych Opisach Przedmiotu Zamówienia dla danej części zamówienia (Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dla Części I i Części II w ww.zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a i Załącznik 8a do SIWZ, oraz Załącznik nr 7b i Załącznik nr 8b do SIWZ w zależności od wybranej części zamówienia. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) odrębne karty katalogowe produktów, na których będą przedstawione proponowane meble oraz potwierdzone ich parametry (karta winna zawierać co najmniej wymagane w opisie parametry oraz zdjęcie w formacie A5 lub większym). Karta musi zawierać informację z nazwą/symbolem/numerem katalogowym mebla, nazwę producenta mebla oraz paletę kolorystyczną danego mebla (dotyczy Części I i Części II zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem foteli i strapontenów na widowni Teatru Lalek Guliwer wraz z pracami dodatkowymi.
Dodano: 2024-06-24 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23