Przetargi.pl
Dostawa materiału opałowego – pelletu w sezonie grzewczym 2020/2021

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Juliusza Poniatowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 165 123, , fax. 446 165 123
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego
    Juliusza Poniatowskiego 5
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. 446 165 123, , fax. 446 165 123
    REGON: 78357400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsrczarnocin.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału opałowego – pelletu w sezonie grzewczym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa granulatu drewnianego – pellet dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie w przewidywanej ilości do 180 ton. Pellet powinien spełniać normę DIN PLUS i EN PLUS A1 tj.: średnica pelletu – 6 mm; długość do 50 mm; zawartość siarki – maks. 0,03 %; zawartość popiołu – maks. 0,36 %; wilgotność – maks. 5,1 %; ciepło spalania – min. 20000 kJ/kg; skład paliwa – trocina mieszana z drewna iglastego i liściastego; wartość opałowa – min 19000 kJ/kg; gęstość (ciężar właściwy) – 1,28 kg/dm3). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony pellet na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego przy użyciu samochodu autocysterny przystosowanej do transportu pelletu oraz do jego rozładunku (za pomocą złącza pneumatycznego). Dostawca powinien okazać posiadanie aktualnej certyfikacji DIN PLUS oraz EN PLUS A1 każdorazowo przy dostawie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia, (telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną) określającego ilość i termin dostawy, zgłoszonego z zachowaniem oferowanego w formularzu "OFERTA" okresu wyprzedzenia - maksymalnie 10 dni kalendarzowych. Przewidywana jednorazowa dostawa w ilości od 15 do 25 ton. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 13:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w BIP Zamawiającego https://zsrczarnocin.bip.net.pl/, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty - wzór - Załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z w/w oświadczeniem, dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Uwaga: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie w/w oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach