Gmina Tarnogród ogłasza przetarg
- Adres: 23-420 Tarnogród, T. Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
T. Kościuszki 5
23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
REGON: 00055148000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału kamiennego na remont dróg gminnych na terenie gminy Tarnogród w następujących frakcjach oraz ilości: 1) Kruszywo o frakcji 0-31,5mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - 1 100 ton, 2)Kruszywo o frakcji 11-22mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - 1 100 ton, 3) Kruszywo o frakcji 31,5-63 mm o uziarnieniu ciągłym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - 1 100 ton.2. Dostarczony materiał kamienny winien posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów. 3. Maksymalny termin dostaw materiału kamiennego przez Wykonawcę wynosi 7 dni roboczych. 4. Materiały, o których mowa w pkt 1 muszą być I kategorii oraz odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) 5. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego, telefonicznie, drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem. 6. Materiał kamienny będzie dostarczany partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówiony przez Zamawiającego materiał kamienny, będący przedmiotem zamówienia swoim transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W razie zaistnienia konieczności Wykonawca rozścieli dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Koszty zakupu, transportu, rozładunku, rozścielenia materiału kamiennego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 8. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.00. Miejsce dostaw materiału kamiennego będzie każdorazowo określane przez Zamawiającego. 9. W przypadku dostarczenia materiału kamiennego o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na materiał kamienny o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 10. Zamawiający zastrzega, że ilości materiału kamiennego wskazane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, jak również w formularzu cenowym (zał. nr 7 do siwz) są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 11. Dostawy materiału kamiennego dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych frakcji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu cenowym (zał. nr 7 do siwz), jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 12. W trakcie obowiązywania umowyZamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych poszczególnych frakcji materiału kamiennego. 13. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych. 14. Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji dostaw będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 15. Rozliczenie za świadczone dostawy będzie następować wg faktycznie zakupionego przez Zamawiającego materiału kamiennego po cenach jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (zał. nr 7 do siwz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustaniawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania w/w oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31