Powiat Lubiński ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
- Data zamieszczenia: 2011-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
REGON: 39064722200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego w sezonie zimowym 2011/2012 z podziałem na części: Część I - dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, Część II - dostawa kruszywa naturalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego w sezonie zimowym 2011/2012. Sól drogowa z antyzbrylaczem w ilości - 600 Mg, kruszywo naturalne w ilości -1 500 Mg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości do 1000 ton
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 1 500 Mg
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2000 Mg
Dodano: 2014-12-31 - Dostawa soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 .
Dodano: 2014-11-19