Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o.

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kuracyjna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 262 43 28 , fax. 55 278 24 35
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.
    ul. Kuracyjna 30
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 55 262 43 28, fax. 55 278 24 35
    REGON: 17074675600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital.prabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. - 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części – zadań. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5.2. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, wydajności, funkcji itd. oraz, że zagwarantuje on realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewni uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone dla danego asortymentu w: a) Ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175 z późn. zm.) b) Ustawie z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944 z późn. zm.) – dotyczy …..zadania nr 3 oraz wydanych na podstawie tychże ustaw aktów wykonawczych. 5.4. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 5.5. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt. 5.6. W przypadku materiałów szewnych Zamawiający oczekuje, żeby artykuły jednostkowe posiadały podwójne oznakowanie umożliwiające wklejenie jednego oznakowania do dokumentacji medycznej. 5.7. W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 5.8. Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5.9. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) i zawierać co najmniej: 1) nazwę handlową i numer katalogowy; 2) oznaczenie nitki: grubość i długość (jeżeli dotyczy); 3) oznaczenie liczby igieł i nitek w saszetce (jeżeli dotyczy); 4) oznaczenie igły: graficzne przedstawienie wyglądu igły, jej przekroju i długości (jeżeli dotyczy); 5) numer serii 6) datę ważności. 6. Opakowania zbiorcze powinno zawierać minimum: 1) opis zawartości nie mniejszy niż na opakowaniu jednostkowym; 2) wyraźnie oznaczoną liczbę opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym. 7. Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. 9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Apteki Szpitala przy ul. Kuracyjnej 30 w Prabutach w godzinach od 07.30 do 14.30. 10.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności. 11.Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 12 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 13.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru Załączniku nr 5 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach