Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Bielańskiego ZP-45/2009

Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cegłowska 80 80
    01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
    REGON: 01229869700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Bielańskiego ZP-45/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest sukcesywne zaopatrywania Zamawiającego w różnego rodzaju nici chirurgiczne i podwiązki. Zamówienie obejmuje 19 pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (dostawa materiałów szewnych) i wartością (o wartości nie mniejszej niż wymieniona niżej) dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia: Pakiet 1 - 180 000,00 zł, Pakiet 2 - 14 000,00 zł, Pakiet 3 - 9 000,00 zł, Pakiet 4 - 7 000,00 zł, Pakiet 5 - 43 000,00 zł, Pakiet 6 - 2 000,00 zł, Pakiet 7 - 11 000,00 zł Pakiet 8 - 15 000,00 zł Pakiet 9 - 18 000,00 zł Pakiet 10 - 57 000,00 zł Pakiet 11 - 15 000,00 zł Pakiet 12 - 42 000,00 zł Pakiet 13 - 1 900,00 zł Pakiet 14 - 47 000,00 zł Pakiet 15 - 9 000,00 zł Pakiet 16- 62 000,00 zł pakiet 17 - 1 700,00zł pakiet 18 - 300,00 zł pakiet 19 - 1 500,00 zł. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane wraz z ofertą: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz (na zał. Nr 3 do oferty) wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz numeru pakietu, którego dotyczy dana dostawa wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA ! Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia może być użyty wielokrotnie tj. w stosunku do jednego lub więcej pakietów, pod warunkiem, że spełnia kryteria w zakresie wartości i rodzaju zrealizowanych dostaw. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA). 2. Instrukcja użytkowania szwów (dot. pakietów na które Wykonawca składa ofertę). 3. Wyciąg z katalogu na podstawie którego przygotowywana była oferta (dotyczy pakietów na które Wykonawca składa ofertę). 4. Próbki - po jednej saszetce materiałów szewnych, na które Wykonawca składa ofertę, dla potwierdzenia zgodności oferowanych szwów z wymaganiami Zamawiającemu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną