Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
ul. Raszyńska 34/1 34/1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
REGON: 00054175300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Michałowice i jej jednostek organizacyjnych, Nr sprawy: ZP. 3402-16/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca musi być bankiem w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) posiadają co najmniej jedną placówkę prowadzącą obsługę bankową na terenie co najmniej jednej z wymienionych poniżej lokalizacji: Gmina Michałowice, Miasto Pruszków, Miasto Piastów, Gmina Raszyn, Miasto Stołeczne Warszawa w dzielnicach: Włochy lub Ursus. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń, określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg wzoru, stanowiącego załącznik do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, a w przypadku banku państwowego należy wskazać właściwy akt prawny zawierający odpowiedni przepis o utworzeniu banku oraz przedłożyć statut i dokumenty o powołaniu Zarządu, - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności bankowej - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o posiadaniu co najmniej jednej placówki prowadzącej obsługę bankową na terenie co najmniej jednej z wymienionych poniżej lokalizacji: Gmina Michałowice, Miasto Pruszków, Miasto Piastów, Gmina Raszyn, Miasto Stołeczne Warszawa w dzielnicach: Włochy lub Ursus- załącznik nr 2 do SIWZ; Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
Dodano: 2016-07-27 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-10-02 - Zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-09-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.850.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2015 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-08-26 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-23 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-11 - ZP/U/17/RI/2014 - UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
Dodano: 2014-10-23 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.474 573,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2014 r. z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych
Dodano: 2014-10-09 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 502 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie zadań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2014-10-07 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do wysokości 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2014 i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2014-10-07