Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Michałowice i jej jednostek organizacyjnych, Nr sprawy: ZP. 3402-16/09

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Michałowice i jej jednostek organizacyjnych, Nr sprawy: ZP. 3402-16/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2009 r. do 31.05.2013 r. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca musi być bankiem w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) posiadają co najmniej jedną placówkę prowadzącą obsługę bankową na terenie co najmniej jednej z wymienionych poniżej lokalizacji: Gmina Michałowice, Miasto Pruszków, Miasto Piastów, Gmina Raszyn, Miasto Stołeczne Warszawa w dzielnicach: Włochy lub Ursus. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń, określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg wzoru, stanowiącego załącznik do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, a w przypadku banku państwowego należy wskazać właściwy akt prawny zawierający odpowiedni przepis o utworzeniu banku oraz przedłożyć statut i dokumenty o powołaniu Zarządu, - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności bankowej - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o posiadaniu co najmniej jednej placówki prowadzącej obsługę bankową na terenie co najmniej jednej z wymienionych poniżej lokalizacji: Gmina Michałowice, Miasto Pruszków, Miasto Piastów, Gmina Raszyn, Miasto Stołeczne Warszawa w dzielnicach: Włochy lub Ursus- załącznik nr 2 do SIWZ; Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach