Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 14100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
- Data zamieszczenia: 2019-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
ul. Władysława Jagiełły 1
14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
REGON: 51139872500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Dostawa materiałów szewnych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę materiałów szewnych do apteki szpitalnej Zamawiającego według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1: Materiały szewne nr 1 Pakiet nr 2: Materiały szewne nr 2 Pakiet nr 3: Materiały szewne nr 3 Pakiet nr 4: Materiały szewne nr 4 Pakiet nr 5: Materiały szewne nr 5 Pakiet nr 6: Materiały szewne nr 6 Pakiet nr 7: Siatki do przepukliny Pakiet nr 8: Klipsy tytanowe Pakiet nr 9: Wata hemostatyczna Pakiet nr 10: Materiały szewne nr 7 Pakiet nr 11: Gąbka hemostatyczna Pakiet nr 12: Materiały szewne nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. W/w dokumenty podpisuje każdy Wykonawca składający ofertę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Wykonawcy wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 24a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 24 a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 4 do SIWZ), e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika (jeżeli dotyczy), g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
Dodano: 2024-07-18 - SZP.221-9.2024 Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2024-06-25 - Sukcesywne dostawy materiałów i sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-03-17 - Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa wyrobów medycznych (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 31/2023)
Dodano: 2023-12-19 - Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywne dostawy materiałów i sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2023-10-26 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do apteki szpitalnej-postępowanie nr 2.
Dodano: 2023-10-25 - Sprzęt urologiczny
Dodano: 2023-09-28