Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, Inflancka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    Inflancka 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
    REGON: 1300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipzp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów szewnych zawiera formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów szewnych w podziale na następujące części : Część 1 – Materiały szewne dla Bloku Operacyjnego Część 2 – Materiały szewne dla Bloku Porodowego 1) W celu oceny jakości należy do oferty dołączyć próbki: Pakiet 1 pozycje: 18,24,30,34,36,38 – po 1 sztuce Pakiet 2 pozycje: 2, 3 i 5 – po 1 sztuce 2) Próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie załączy próbek w ilości podanej wyżej, zostanie odrzucona. Próbki nie podlegają zwrotowi (materiał zużywalny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 2) formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Próbki do części 1 dla pozycji 18,24,30,34,36,38 oraz część 2 dla pozycji 2,3,5. 4) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach