Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg - Obejmująca 6 pakietów: pakiet 1 - Dostawa długopisów antystresowych, długopisów metalowych ze wskaźnikiem laserowym, długopisów niebieskich, ołówków z gumką, notatnika z długopisem, zestawów piśmienniczych pakiet 2 - Dostawa koszulek polo, t-shirt, czapek baseballowych, smyczy reklamowych, pakiet 3- Dostawa plecaków, toreb sportowych, piłek nożnych , breloków metalowych z żetonem, maskotek, pendrive, kubków szronionych, parasolek pakiet 4 - Dostawa flag miejskich, proporczyków, pakiet 5- Dostawa opasek odblaskowych samozaciskowych, breloków światełek odblaskowych dwustronnych pakiet 6 - Dostawa bloczków papierowych samoprzylepnych, notatników biurowych, toreb reklamowych papierowych Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do: umieszczenia na zamawianym asortymencie oznaczeń (logo) wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikami do wzoru umowy. Oznaczony w ten sposób asortyment stanowi materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego gotowych materiałów promocyjnych. Wykaz asortymentu, jego opis, ilość, sposób oznaczenia oraz wzór oznaczeń (logo) zawierają załączniki do wzoru umowy stanowiące jej integralną część. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznaczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do wzoru umowy. Przekazanie materiałów promocyjnych zostanie potwierdzone w formie pisemnej w postaci protokołu odbioru jakościowego i ilościowego. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru niekompletności materiałów promocyjnych lub wystąpienia usterek lub wad tych materiałów, Zamawiający ma prawo do odmowy odbioru kwestionowanej całości lub części materiałów promocyjnych do czasu dostarczenia przez Wykonawcę materiałów promocyjnych w asortymencie i zgodnych z postanowieniami wzoru umowy lub materiałów wolnych od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Za datę przekazania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień przekazania całości materiałów promocyjnych zgodnych z postanowieniami wzoru umowy i wolnych od wad. W razie odmowy odbioru materiałów promocyjnych w całości lub części przez Zamawiającego, sporządza się protokół podpisany przez obie Strony, w którym wskazuje się przyczynę odmowy odbioru materiałów promocyjnych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały promocyjne fabrycznie nowe, pełnowartościowe w pierwszym gatunku. Proces technologiczny związany z naniesieniem obowiązkowych oznaczeń (logo) nie może naruszać gwarancji producenta na materiały. Wykonawca udziela gwarancji na wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem zamówienia oraz na wykonane na tych materiałach - w zależności od tego co jest przedmiotem zamówienia- nadruki, hafty, grawery i tłoczenia na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Formularze cenowe dla pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. g) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach