Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na pakiety

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
  • Data zamieszczenia: 2016-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61
    02091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
    REGON: 28891700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na części opisane Pakietem 1 i Pakietem 2: 1.1) Pakiet 1: Dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez Warszawski Uniwersytet Medyczny”, w ramach POWER 2014-2020: a) ołówki z gumką z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. b) długopisy metalowe z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. c) notesy z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. d) teczki ofertowe na dokumenty z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. e) torby bawełniane z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. 1.2) Pakiet 2: Dostawa: pamięci USB - w liczbie: 108 szt. - dla uczestników zadań w zespołach projektowych realizowanych w ramach projektu pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES; wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy” w ramach POWER 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ „Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia”, o których mowa w części II SIWZ, do których załączone zostały wzory/projekty graficzne poszczególnych produktów (w formie oddzielnych plików - wzory: A, B, C, D, E i E1 - w odniesieniu do Pakietu 1; na druku Formularza cenowego - w odniesieniu do Pakietu 2). 3. Załączenie wzorów/projektów graficznych produktów ma wyłącznie na celu określenie pożądanego standardu i jakości produktów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza produkty równoważne, tj. takie, których parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 4. Próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych: 4.1)Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą po jednej próbce każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia: w Pakiecie 1: - poz. 1/P1: ołówek z gumką z nadrukiem - poz. 2/P1: długopis metalowy z nadrukiem - poz. 3/P1: notes z nadrukiem - poz. 4/P1: teczka ofertowa na dokumenty z nadrukiem - poz. 5/P1: torba bawełniana z nadrukiem w Pakiecie 2: - poz. 1/P2: pamięć USB. 4.2) Załączone próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych mają spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane w Formularzach cenowych, nadruki zastosowane w próbkach (logo) mogą być przykładowe, mają natomiast spełniać warunki opisane w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ w zakresie umiejscowienia i techniki wykonania. 4.3) Wykonawca realizując zamówienie dostarczy materiały promocyjno-szkoleniowe o identycznym modelu, kroju oraz rodzaju materiału zastosowanego w próbce, natomiast kolory przedmiotu zamówienia, kolory i wymiary nadruków dostosuje do wymagań Zamawiającego opisanych w Formularzach cenowych. 4.4) Uwaga: Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny złożonej oferty w ramach kryterium Jakość wykonania, dlatego brak którejkolwiek próbki bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.5) Próbki jw. (stanowiące część oferty) nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 5.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ na warunkach określonych we Wzorze umowy, 5.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf lub tiff) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 5.3) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do następujących jednostek organizacyjnych WUM:Pakiet 1: Zakład Pielęgniarstwa Społecznego WUM (NZJ), ul. Ciołka 27, 01-445 Warszawa;Pakiet 2: Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia Wydziału Nauki o Zdrowiu WUM (NZD),ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa (budynek ZIAM), pok. nr 9. 5.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania protokołu odbioru (zgodnego ze wzorem załączonym do umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołu odbioru. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego Pakietem 1 - klauzula społeczna: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub min. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust.1 przy realizacji przedmiotu umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub osoby bezrobotnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowód jej zatrudnienia wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność tej osoby (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej) lub status osoby bezrobotnej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, np. skierowanie właściwego urzędu pracy). 4) W przypadku nie zatrudnienia na zasadach wskazanych powyżej przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby, o której mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 5 Wzoru umowy (Załącznik nr 7.1 do SIWZ), chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób niepełnosprawnych/bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. 5) Jeżeli niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej w terminie określonym w umowie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy wymienionych jw., wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia takiej osoby lub wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin jej zatrudnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach