Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
- Data zamieszczenia: 2012-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116 116
31-416 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
REGON: 35000739900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów profilaktycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów profilaktycznych (kamizelki odblaskowe z nadrukiem, opaski odblaskowe z nadrukiem, zakreślacze z nadrukiem) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kamizelki odblaskowe z nadrukiem - 308 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Rozmiary kamizelek 45-50 cm (wzrost 120-134 cm). Kamizelka powinna być wykonana z fluorescencyjnego poliestru w kolorze żółtym, obszyta żółtą lamówką. Kamizelka ma być zakładana przez głowę, przednia i tylna powinna być połączona co najmniej jedną gumką. W dolnej części dwa odblaskowe pasy o szer. 5 cm wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471. Bezpośrednio nad pasami odblaskowymi nadrukowany okrągły znak- biały napis na czerwonym tle z białą obwódką. W przedniej górnej części emblemat (strona lewa) i logotyp programu (prawa strona). W dolnej części, po prawej stronie, w miejscu nie zasłoniętym przez pasy odblaskowe powinien być umieszczony napis po obu stronach herbu dzielnicy (zgodnie ze wzorem). Kamizelki muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu umieszczony na metce. Przy dostawie każda kamizelka musi być oddzielnie zapakowana w przeźroczystą folię Część 2 - opaski odblaskowe z nadrukiem - 1681 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Rozmiary opaski po rozwinięciu 34 cm długość, 3 cm szerokość. Opaska powinna być wykonana z fluorescencyjnego materiału w kolorze żółtym lub seledynowym. Zewnętrzna część wykończona folią odporną na deszcz lub wilgoć. Na zewnętrznej stronie napis: STRAŻ MIEJSKA - BEZPIECZNY KRAKÓW w części środkowej, po bokach emblemat i logotyp programu (zgodnie z obowiązującymi wzorami). Opaski muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia. Przy dostawie opaski muszą być pakowane w pojemniki lub pudełka po 100 szt. Część 3 - zakreślacze z nadrukiem - 400 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Zakreślacze według wzorów dostępnych na rynku. Kolory zakreślania: niebieski, żółty lub zielony. Na obudowie z jednej strony napis: Straż Miejska Miasta Krakowa, oraz symbol telefonu i numer telefonu alarmowego (986). Wielkość liter i cyfr dostosowana do wielkości zakreślacza, kolor srebrny - warunek napis musi być wyraźny. Zakreślacie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa produktu dołączony do dostarczonej partii zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i estetyka wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora
Dodano: 2016-07-27 - druk i dostawa publikacji w ramach projektów Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki oraz Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.12.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę ulotek SĄDECKIE NAJ...
Dodano: 2016-04-13 - Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe
Dodano: 2016-04-13 - ZP.272.4.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę teczek firmowych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (BIBLIOTEKA APLIKANTA)
Dodano: 2016-01-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2016-01-19 - ZP.272.1.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę katalogu SĄDECKA BAZA NOCLEGOWA - wydanie 2016
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-06