Przetargi.pl
Dostawa materiałów pędnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Masztalarska 3 3
    61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
    REGON: 00068449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów pędnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowa dostawa materiałów pędnych, olejów smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanego i dysponowanego przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakup produktów odbywać się będzie za pomocą kart flotowych (zwanych dalej kartami) wystawionych na poszczególne samochody Zamawiającego z jego nr rejestracyjnym oraz kart imiennych (przypisanych poszczególnym pracownikom Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu) i kart dla sprzętu silnikowego. Karty będą zabezpieczone numerami PIN. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji będzie wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa/towaru wraz z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu i jego stanu licznika dla kart wystawionych dla pojazdów. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu potrzeby zablokowania, przez zamawiającego. Wykonawca zapewni zamawiającemu monitorowanie realizowanych transakcji paliwowych i zarządzanie kartami paliwowymi poprzez dostęp do portalu internetowego. Zamawiający szacuje do realizacji około 20 kart (dokładna ilość kart zostanie ustalona po podpisaniu umowy). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kart w zależności od ilości posiadanych pojazdów i sprzętu silnikowego. Zakup zostanie dokonany w oparciu o stacje paliw wykonawcy na terenie całego kraju. Zakupy paliwa i pozostałego asortymentu rozliczane będą dwa razy w miesiącu w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca, płatność za prawidłowo wystawione faktury dokonywana będzie w terminie 21 dni. Wykaz dotyczący zakupu paliwa za pomocą kart imiennych, przesyłany będzie na odrębnym zestawieniu w tym samym terminie co wykaz paliw zakupionych za pomocą pozostałych kart. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów, polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu z danymi na karcie. Wykonawca zapewnia możliwość zakupu przedmiotu zamówienia przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, na stacjach na terenie całego kraju. Paliwo nie może odbiegać od wymogów jakościowych określonych w normach obowiązujących w Unii Europejskiej tj. m.in. Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/70/WE z 13 października 1998r. w sprawie jakości benzyny oraz paliw do silników Diesla. W przypadku zmiany w/w normy paliwa oferowane Zamawiającemu powinny posiadać jakość uwzględniającą w/w zmiany. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 09.12.2008 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normami: PN EN 228:2005 (U) - dotyczy benzyny bezołowiowej PN EN 590:2005 (U) - dotyczy oleju napędowego Zamawiający wymaga aby przy kalkulacji cen Wykonawca wskazał stały opust, w stosunku do cen wykazywanych na stacji paliwowej na dany dzień, który w trakcie trwania umowy nie ulegnie zmianie. Prognozowane zapotrzebowanie na paliwa oraz pozostałe towary objęte przedmiotem zamówienia: -Olej napędowy - 10000l -Benzyna 95/98 - 10000l -AdBlue? - 500l -Oleje silnikowe: -0W 30 (syntetyczny) - 30l -10W40 (półsyntetyczny) - 30l -15W40 (mineralny) - 30l -15W40 (mineralny do silników diesla) - 30l -Smar samochodowy (do łożysk tocznych) - 5 kg -Olej do smarowania pił łańcuchowych - 10l -Płyn do układów hydraulicznych - 10l -Płyn hamulcowy do hydraulicznych układów hamulcowych - 5l -Płyn do chłodnic samochodowych - 30l -Płyn do spryskiwaczy letni - 40l -Płyn do spryskwaczy zimowy - 40l -Woda destylowana - 10l -Żarówki - 50 sztuk -Bezpieczniki - 50 sztuk Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości paliw oraz pozostałych towarów objętych przedmiotem zamówienia w stosunku do prognozowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie: 1.500,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach