Przetargi.pl
Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2960600 , fax. (032) 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2960600, fax. (032) 296 06 05
    REGON: 00051588500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 2- szczegółowy formularz oferty do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-142 -09 Wykaz materiałów papierniczych ujętych w przetargu 1.Papier ksero A-4, 80g-m2- stopień białości CIE 161 ryza -500 sztuk 8200 2000 -I 2000-II 2000-III 2000-IV 200-V 2.Papier ksero A-3, 80g-m2-stopień białości CIE 161 ryza 500 sztuk 100 88 -I 12- V 3. Papier do fax 1rolka 210mmx 30 mb 18 rolek 5- I 5-II 4-III 4-IV 4.Papier ksero A5 80g/m2- stopień białości CIE 161 ryza 1000 sztuk 150 50-I 50-II 50-III 5.Papier A4 gramatura 160g/m2 biały ryza 250 sztuk 4 4-I 6.Papier A4 gramatura 160g/m2 seledyn ryza 250 sztuk 2 2-I 7.Papier A 4 gramatura160g/m2 błękitny ryza 250 sztuk 2 2-I 8.Papier A4 gramatura 200g/m2 kremowy ryza 200 sztuk 12 12-I 9.Papier A4 gramatura 160g/m2 gołąbkowy ryza 250 sztuk 2 2-I
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca , który zamierza ubiegać się o zamówienie winien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie obejmującym zadanie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie według formuły: spełnia -nie spełnia - określonej w druku ZP-17 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188, poz. 1154 z 2008 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, przedłożenia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć : - wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostawę materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - dokumenty potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich trzech lat -licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko z tego okresu zostały wykonane należycie.- np.: listy referencyjne lub inne. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3 do SIWZ- złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 §1 Kodeksu karnego. 4. W celu spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy załączyć: a-aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c-aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami-, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferta, czyli dokument sporządzony na załączniku nr 1 i 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV SIWZ, a ponadto muszą być do niej załączone następujące dokumenty: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, 2 , 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3. 2.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 4. 3.Oświadczenie o przyjęciu w całości warunków umowy -załącznik nr 5. 4.Oświadczenie o osobach upoważnionych do działania w imieniu Wykonawcy -załącznik nr 6. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych -tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami- i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami- - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, obejmujących dostawę papieru do urządzeń kserograficznych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. -załącznik nr 7- 10.Dokumenty potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich 3 lat -licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko z tego okresu- zostały wykonane należycie - np.: listy referencyjne lub inne. 11. Specyfikacja białości papieru w zakresie pozycji 1,2,4 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach