SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7544823
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
ul. Partyzantów 30 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7544823
REGON: 00030427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów ortopedycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na: dostawę materiałów ortopedycznych w podziale na zadania: Zadanie 1 - Metoda Zespol Zadanie 2 - Metoda A-O Zadanie 3 - Implanty różne i wiertła Zadanie 4 - Gwóźdź śródszpikowy Endera Implanty kompatybilne z instrumentarium Mikromed Zadanie 5 - Wkręty kaniulowane- implanty kompatybilne z instrumentariu Mikromed Zadanie 6 - Gwóźdź śródszpikowy udowy uniwersalny Zadanie 7 - Dymamiczny stabilizator biodrowy Zadanie 8 - Implanty różne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy również dołączyć 1. Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) 2. Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 3.Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego 4.Parafowany wzór umowy. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty. W przetargu mogą wziąc udział oferenci a) spełniający warunki określone w art. 22Ust.1, art.24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) akceptujący SIWZ i warunki umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) 4. Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 5.Oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, i że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwania Zamawiającego 6.Parafowany wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji rąk, pola operacyjnego, błon śluzowych, ran, jamy ustnej z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/7/2016
Dodano: 2016-01-20 - Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz siatek do zaopatrywania przepuklin z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 4 2016
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2015-01-19 - PZOZ.DZP.PN.280.3-23/2014 SPRZĘT I MATERIAŁY JEDNORAZOWE
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. (Nr sprawy 17/2014)
Dodano: 2014-05-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2013-04-16 - PZOZ.DZP.PN.280.3-38/2012 SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2
Dodano: 2012-06-14