Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7894131 , fax. 032 2526727, 7894001-02
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Medyków 14 14
40-752 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02
REGON: 00028908700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek dla dorosłych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Pakiety zabiegowe Pakiet 2 - Folie operacyjne Pakiet 3 - Jałowy plaster włókninowy Pakiet 4 - Opatrunki do wkłuć Pakiet 5 - Plastry Pakiet 6 - Opatrunki przeciwodleżynowe Pakiet 7 - Pieluchomajtki dla dorosłych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców z powodów określonych w art.24 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: - złożenia oświadczenia o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, - dokumentów określonych w pkt. VI.3 SIWZ. 2.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z póź.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 3.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Apteki Centralnej Zamawiającego - pakiety 1 do 6; do magazynu Zamawiającego - pakiet nr 7 (do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 4.Wymagany termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 5.Termin płatności - do 30 dni od dnia dostawy każdej partii przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej pakietów 1 - 7. 8.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenia o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-13 - Przetarg nieograniczony nr 29/PN/16 na dostawę materiałów opatrunkowych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-06-23 - 8/PN/DEG/AS/2016 - Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-25 - dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-03 - AG/zp/IV/2016
Dodano: 2016-02-16