Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II

Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8164061 , fax. 033 8164401
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II
    ul. Wyzwolenia 18 18
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8164061, fax. 033 8164401
    REGON: 07214716400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) materiałów opatrunkowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 3 do siwz. W zakres zamówienia wchodzą: gaza niejałowa i wyjałowiona, setony gazowe wyjałowione, tupfery wyjałowione typu fasolka, serweta operacyjna niejałowa i wyjałowiona, kompresy gazowe niejałowe, lignina opatrunkowa bielona, wata bawełniano-wiskozowa, opaska dziana, opaska elastyczna z zapinką, elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków typu Codofix, przylepiec na tkaninie, przylepiec włókninowy na kleju hypoalergicznym akrylowym, jałowy opatrunek do mocowania wenflonów z wycięciem, jałowy przeźroczysty opatrunek do mocowania wenflonów z wycięciem, jałowy chłonny opatrunek pooperacyjny, plaster typu Dermaplast, Fixopore, plaster typu Matopat, Dermaplast Transparent, opatrunek typu Visulin, zestawy zabiegowe wyjałowione, kompresy gazowe jałowe, kompresy włókninowe jałowe, serwety dwuwarstwowe foliowane włókninowe jałowe)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. Spełnią warunki dodatkowe: a) złożą stosowne oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. b) złożą stosowne oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz c) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 6400 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 42400 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2, 35200 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 12000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 4800 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 5600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 3200 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 2400 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 5600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 12000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 1600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 44000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 44800 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 2000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; d) złożą aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) e) przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE. f) dostarczą z ofertą zapakowane np. w oddzielną kopertę bądź karton i opisane tak jak oferta z dopiskiem próbki, próbki następujących materiałów opatrunkowych: po 1 sztuce próbki z każdej pozycji pakietu nr 5, 1 sztukę próbki z pakietu nr 8, 1 sztukę próbki z pakietu nr 9, po 10 sztuk próbek z każdej pozycji pakietu nr 10, 1 sztuki próbki z pozycji nr 2 pakietu nr 11, po jednym zestawie próbki z każdej pozycji pakietu nr 13. Wymagane próbki należy złożyć w oryginalnych handlowych opakowaniach wraz z informacją zawierającą dane producenta, wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wszystkie próbki z pakietu nr 10 zostaną wykorzystane na oddziałach szpitalnych celem sprawdzenia czy odpowiadają one wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Po wykorzystaniu próbki Zamawiający postąpi z nią tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda do utylizacji. g) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; h) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; i) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 i 2 oraz pkt 3 ppkt a), b), c) i d) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt e), f), g), h) i) oraz j) zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 3. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 4. Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 7. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 6400 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 42400 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2, 35200 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 12000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 4800 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 5600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 3200 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 2400 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 5600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 12000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 1600 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 44000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 44800 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 2000 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 8. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE. 9. Próbki wraz z informacja i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt f) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) i 2c) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 11. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 4 i 5 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach