Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 797606266 , fax. 68 352 87 59
  • Data zamieszczenia: 2019-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zwycięstwa 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 797606266, fax. 68 352 87 59
    REGON: 31039600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych - szczegółowy opis przed-miotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 wraz załącznikami do poszczególnych pakietów- do niniejszej SIWZ. 2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substan-cjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran. 3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zago-jenia się rany, tj.: - ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.), - zapewnienie czystości rany, - zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany - wchłanianie krwi i wysięku, - zmniejszenie obrzęku i bolesności rany, - ograniczenie powierzchni martwicy, - minimalizację blizn, - unieruchomienie uszkodzonych tkanek - zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany - zapewnić odpowiednie pH rany - być nieprzepuszczalny dla bakterii - usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek - nie hamować rozwoju ziarniny - być nietoksyczny - być hipoalergiczny - nie przywierać do rany - nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany 4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek: I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych: a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wil-goci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pa-chwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonne-go a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz. b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). c) Znak CE. d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego). e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne za-pobiegające wypadaniu zawartości. f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta. 5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci: a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH. b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego). c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne za-pobiegające wypadaniu zawartości. d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek. f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO. h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta. 6. Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki pieluchomajtek po 1 op. z każdego rozmiaru w ory-ginalnych opakowaniach. 7. (Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1). 8. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 dla każdego elementu zamówienia. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 4.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 4.2. Podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówie-nia – formularz cenowy. 4.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 5. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 5.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach