Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Małachowskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Małachowskiego 12 12
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
    REGON: 27820930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzzoz.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Materiały opatrunkowe, pieluchomajtki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm), tj. : a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 niniejszej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.; a)przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b)załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty c) zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w Zał. Nr 2 do SIWZ; d) dostarczą Karty Techniczne od producenta dla asortymentu: Pakiet I - poz. 26, 27; Pakiet III Pakiet XII poz. 1-3; e) dostarczą dokumenty od producenta potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących chłonności dla asortymentu w Pakiecie XIV poz. 1 i 2. f) dostarczą wzory (próbki) oferowanego asortymentu w oryginalnym opakowaniu z etykietą handlową. 3. Dodatkowe wymagania jakie muszą spełnić Wykonawcy: a) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części VI SIWZ; b) zagwarantują niezmienność cen w całym okresie trwania umowy. Zmiana cen może nastąpić tylko w przypadku zmiany stawek podatku VAT; c) zagwarantują, że każdy pojedynczy egzemplarz, a także opakowania zbiorcze dostarczanych wyrobów będą zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim z podaniem nr serii i datą ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 2) Oświadczenie z o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4) Świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis / potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania; 5) Karty Techniczne dla asortymentu wymienionego w Części VIII pkt 2 ppkt d) SIWZ 6) dokumenty potwierdzającego spełnienie wymagań asortymentu zgodnie z zapisem w Części VIII pkt 2 ppkt e) SIWZ 8) wzory (próbki) oferowanego asortymentu zgodnie z warunkiem określonym w Części VIII pkt 2 ppkt f) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzzoz.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach